_tHokA_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Noen som vet om det skal være noen LAN party i Indre Østfold området eller i nærheten? Vil på LAN party... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis det ikke er noe party der kan vi lett fikse det om det er ønsket Lenke til kommentar
eQunix Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis det ikke er noe party der kan vi lett fikse det om det er ønsket yeah, jeg vil også på lan snart fixer du et? ^^ Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kan ikke akkurat si det er så "mange" LAN's i Østfold Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hvis det ikke er noe party der kan vi lett fikse det om det er ønsket Kan ikke du prøve å fikse noen LAN party da. Og forresten, hvor i Østfold blir det da? Hvor i Østfold bor du? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bor det serriøst folk i indre Østfold? =P Men noen skulle mekka et LAN i Moss eller i nærheten Ontopic: Er ikke x-gather i Østfold et sted? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Si ifra vist det blir LAN i Østfold, (Indre Østfold) og sign me up! Jeg er med.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg bor ikke i Østfold, men har ingen problemer med å arrangere LAN der.. Men kunne godt tenke meg at ett par personer som bor der tar kontakt med meg pr PM Har alt utstyret som trengs, manger bare en plass å ha det, border og stoler.. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Bor det serriøst folk i indre Østfold? =P Men noen skulle mekka et LAN i Moss eller i nærheten Jeg bor i Moss, og det er vel 2 LAN i ÅRET eller noe, pleier å være max 20 personer der Dårlig LAN også btw Skulle ønske noen kunne skaffe/lage et ordentlig LAN i Moss(eller litt utenfor) som det kom en del folk på 70++ og som hadde litt compo'er osv Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Skal ta en liten prat om det her, se hva man kan få til Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg blir med på LAN vist det blir noe i nærheten. Bor selv i Askim og håper det ikke blir så langt å dra. kan godt bli med å planlegge eller prøve å skaffe lokale også, vist det blir noe av det Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Hei Det er lan stadig vekk i Sarpsborg. www.sarpelan.org Både for unge og "gamle" . Skulle vært flere lan rundt her syns nå jeg men.... /jan Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) For de som bor i Østfold anbefaler jeg å følge med på denne siden. (Andre også, for den del) Det arrangeres LAN i Østfold ganske regelmessig. Dette er arrangement som er godt organisert og driftet. Anbefaler dette på det varmeste. Hyggelig om det hadde kommet fler. Spesiellt på oldis-LAN. Den 4. juli er det på`n igjen. De yngste sitter nede i den store salen, og "gamlingene samles oppe i den lille. http://www.sarpelan.org/ Edit: Så ikke posten din jeg NorLord. Endret 10. juni 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Bor det serriøst folk i indre Østfold? =P Men noen skulle mekka et LAN i Moss eller i nærheten Jeg bor i Moss, og det er vel 2 LAN i ÅRET eller noe, pleier å være max 20 personer der Dårlig LAN også btw Skulle ønske noen kunne skaffe/lage et ordentlig LAN i Moss(eller litt utenfor) som det kom en del folk på 70++ og som hadde litt compo'er osv Problemet er jo at Mosssehallen er eneste stedet i Moss som er stortnok. Ække bare bare å få leid den. Må skikkelige folk til da Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Hvorfor akuratt i Moss, kan man heller ikke ta det midt i Østfold f.eks! Rakkestad f.eks... Midt i ca og lett for alle å komme til. Lita bygd og sikkert billig å leie lokale Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Fordi Moss er nærmest for meg Orker ikke dra langt for andre lan enn TG og OL Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Men det finnes også folk her oppi i "nord" østfold som også vil være med. Litt langt å dra helt til Moss. Kan vel ta det et sted imellom hvor det både er billig og leie og sånn... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Vi kan kanskje finne en grei plass midtimellom her, sånn at flest mulig kan reise uten at det blir så langt? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 [quote name='Plomma2' date='10/06/2004 : 18:27'] [quote name='Shadow_Whizper' date='09/06/2004 : 16:39'] [quote]Bor det serriøst folk i indre Østfold? =P Men noen skulle mekka et LAN i Moss eller i nærheten [/quote] Jeg bor i Moss, og det er vel 2 LAN i ÅRET eller noe, pleier å være max 20 personer der Dårlig LAN også btw Skulle ønske noen kunne skaffe/lage et ordentlig LAN i Moss(eller litt utenfor) som det kom en del folk på 70++ og som hadde litt compo'er osv [/quote] Problemet er jo at Mosssehallen er eneste stedet i Moss som er stortnok. Ække bare bare å få leid den. Må skikkelige folk til da [/quote] Ekke bare å få leid den uansett, alt for mye som skjer der, og hvis dere tenker å ha lan i nær fremtid kan man bare glemme den hallen.. Tar litt for lang tid å planlegge og det koster for mye penger.. Men om man kunne finne en kommunal gymsal eller lignende så skal jeg lett klare å ordne alt av utstyr som trengs.. Ang sarpelan, vel og bra at dette finnes, men noen ganger ønsker folk også noen andre alternativer Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 11. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2004 Ja, det er sant. Men gymsaler rumdt om på skoler virker jo OK til LAN de. Iallefall på gamle skolen min her i Askim er det bord og stoler som er i salen allerede. Bare dra ut skuffene og sette de opp. Vet ikke om det er så lett i andre gymsaler rundt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå