Gå til innhold

LAN i Indre Østfold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor det serriøst folk i indre Østfold? =P

Men noen skulle mekka et LAN i Moss eller i nærheten  :ermm:

Jeg bor i Moss, og det er vel 2 LAN i ÅRET eller noe, pleier å være max 20 personer der :thumbdown: Dårlig LAN også btw :cry:

Skulle ønske noen kunne skaffe/lage et ordentlig LAN i Moss(eller litt utenfor) som det kom en del folk på 70++ og som hadde litt compo'er osv :thumbup:

Lenke til kommentar

For de som bor i Østfold anbefaler jeg å følge med på denne siden. (Andre også, for den del) Det arrangeres LAN i Østfold ganske regelmessig. Dette er arrangement som er godt organisert og driftet. Anbefaler dette på det varmeste. Hyggelig om det hadde kommet fler. Spesiellt på oldis-LAN. Den 4. juli er det på`n igjen. De yngste sitter nede i den store salen, og "gamlingene samles oppe i den lille. :)

http://www.sarpelan.org/

Edit: Så ikke posten din jeg NorLord. :blush:

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar
Bor det serriøst folk i indre Østfold? =P

Men noen skulle mekka et LAN i Moss eller i nærheten  :ermm:

Jeg bor i Moss, og det er vel 2 LAN i ÅRET eller noe, pleier å være max 20 personer der :thumbdown: Dårlig LAN også btw :cry:

Skulle ønske noen kunne skaffe/lage et ordentlig LAN i Moss(eller litt utenfor) som det kom en del folk på 70++ og som hadde litt compo'er osv :thumbup:

Problemet er jo at Mosssehallen er eneste stedet i Moss som er stortnok.

Ække bare bare å få leid den.

Må skikkelige folk til da :roll:

Lenke til kommentar
[quote name='Plomma2' date='10/06/2004 : 18:27'] [quote name='Shadow_Whizper' date='09/06/2004 : 16:39'] [quote]Bor det serriøst folk i indre Østfold? =P

Men noen skulle mekka et LAN i Moss eller i nærheten  :ermm: [/quote]

Skulle ønske noen kunne skaffe/lage et ordentlig LAN i Moss(eller litt utenfor) som det kom en del folk på 70++ og som hadde litt compo'er osv :thumbup: [/quote]
Problemet er jo at Mosssehallen er eneste stedet i Moss som er stortnok.
Ække bare bare å få leid den.
Må skikkelige folk til da :roll: [/quote]
Ekke bare å få leid den uansett, alt for mye som skjer der, og hvis dere tenker å ha lan i nær fremtid kan man bare glemme den hallen..
Tar litt for lang tid å planlegge og det koster for mye penger..

Men om man kunne finne en kommunal gymsal eller lignende så skal jeg lett klare å ordne alt av utstyr som trengs..

Ang sarpelan, vel og bra at dette finnes, men noen ganger ønsker folk også noen andre alternativer :)
Lenke til kommentar

Ja, det er sant. Men gymsaler rumdt om på skoler virker jo OK til LAN de. Iallefall på gamle skolen min her i Askim er det bord og stoler som er i salen allerede. Bare dra ut skuffene og sette de opp. Vet ikke om det er så lett i andre gymsaler rundt om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...