josva Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Lurer på om det er noen her som har erfaringer med telebutikken.no? Jeg bestilte en mobiltelefon foren og en halv uke siden.telefonen var med abonement fra netcom.Jeg har fått bekreftet at netcom har aktivisert abonemant på meg for 5 dager siden.Jeg ble lovet etter å ha snakket med dem på torsdag- at de skulle sende den da.Jeg ble lovet en bekreftelse med pakkesporing men har ikke fått denne enda.De unskyldte seg med at systemet med e-post skulle legges om.Siden de har trekkt beløpet for telefonen og abonementet er aktivert for flere dager siden er jeg litt urolig.Jeg får heller ikke tak i dem på suporttelefonen. Er det noen som kjenner til denne w ebshopen?erfaringer osv.Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har bestilt 3 telefoner derfra.. og noe datautstyr... Min erfaring sålangt (som er lite) er at de er *utrolig* trege på mobil-levering. Ihvertfall de som er knyttet til abbonement (= billg/tilbud). Maste sist gang.. og var litt krass i mail... og fikk ryddige svar tilbake.. Kanskje en tilfeldighet, men mobilen kom da prompte (ordrebekrefelse/sendingbefkreftelse) etter siste mail. Så da må du kanskje påregne mer sommel...eller klage/mase litt mere... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 har kjøpt: Creativ 2.1 ( Fornøyd ), og 512 ram der for lenge siden til 499,- på tilbud ( Fornøyd ), kjøpte også en t310 til 300kr,- med abb. men dagen etter så så jeg at de solgte den til 200,- så gikk jeg tilbake og fikk 100kr ( Fornøyd med den også ) Lenke til kommentar
Toby_T Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 venta 1 måned da jeg bestilte t630 for en stund siden.. sendte ett par mail der jeg var mer høflig enn de fortjente, men fikk aldri svar.. ikke helt fornøyd akkurat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå