Zipp0 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) + at jeg skal til syden i neste uke også... så kansje det blir sendt ut i jula at jeg begynner videre.. får se !! skrive leifer finnes over alt. skal du være i syden i 6 mnd? Tror ikke det var det han mente.. tror kanskje det han mente og si er at han kanskje ikke gidde(orker) å starte på når han kommer tilvbake. Ontopic: ser bra ut, litt dårlig bilder da, men men.. Bare så du vet det så skal du starte på igjen når du kommer hjem! du har ikke noe valg Edit: hva er det med meg og komme først på side 2?? Endret 9. juni 2004 av Zipp0 Lenke til kommentar
_Dude_ Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 hehe jo jeg SKAL starte på prosjektet igjen når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Halla dette blir min første selvbyggende mod... Dæven, bygger'n seg selv??? (Bare tulla altså) Lenke til kommentar
lamox Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Halla dette blir min første selvbyggende mod... Dæven, bygger'n seg selv??? (Bare tulla altså) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 + at jeg skal til syden i neste uke også... så kansje det blir sendt ut i jula at jeg begynner videre.. får se !! skrive leifer finnes over alt. skal du være i syden i 6 mnd? Mente kanskje juli Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Nice det kabinette der da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå