Razorblade Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Er ikke helt fornøyd med datamaskinen min skal jeg oppgraderen? eller kjøpe nytt?? Har en AMD Thunderbird 1,4 Ghz Via K7VZA Fra Elitgroup 256 Mb pc-133 fra itegra AS G-Force 2 Pro 450 Golden Sample GlobalWin WBK68 kjølevifte tenkt på å oppgradere med WCX462B og ei PAPST vifte 8412NGML som flytter ca 45 kubikk med luft pr time. Og et midikabinett Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 mer ram hadde ikke vært dumt... Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hei Systemet ditt har vel potensiale ville jeg tro. Litt mer kjøling er sikkert ikke dumt (som du var inne på).. Hvis du er en liten gamer sånn som meg, så kan du hente MEST på et annet skjermkort. Skaffer du deg et GeForce 3 Ti200-kort f.eks. så har du en PC som holder i et år til! Se på QXL etc. så kan du sikkert gjøre et godt kjøp.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 JEg ser ingen grunn til at du trenger å oppgradere. Da får du heller spørre deg selv, hva er jeg misfornøgd med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå