Murty Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) vell..har ikke sjekket enda...men hadde planer om å sjå om eg fikk regga meg først hehe.. så skal det låte! Endret 7. juni 2004 av Murty Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 neis..men eg får jo barre prøve å sette en pris på ca 1500 spenn og sjå kva som skjer Trenger en penger så prøver en å få mest mulig ut av minst mulig hehe Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 men må vell vere 18 år for å vere medlem..eller?kjipern(2,1/2mnd igjenn)..får la min kjære mor bli et flitti medlem Dersom du skal få hjelp av mamma, burde du ikke la henne se det "noe tvilsomme" nick'et ditt... Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) hehe...trenger vist ikke hjelp fra hu mamma alika vell, ser du.. Men hadde ikke kalt meg det eg kaller meg her på qxl,heller Ole Per eller nåkke anna:p Endret 8. juni 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 18 år? Jeg meldte meg inn da jeg var 13... med mitt navn og min ekte alder.. Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei..Har en "litt" gammel bærbar pc som eg vil kvitte meg med. Har planer om å kjøpe meg en lcd skjerm.. Lurte barre kor mye eg skulle prøve å selle den for: Toshiba 400Hmz 32mb ram 4Gb (er ikke helit sikker på ramen da men ..) ja..hehe..er ikke noe å samle på som dere ser..men tenkte kanskje det var en luring på qxl som hadde lyst på den Men ca pris? Noen forslag?hehe... Du får fort 2500kr for den der. Ingen problem. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Var i grunna noe eg barre trodde..men har jo regga meg med mine stats nå så Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hei..Har en "litt" gammel bærbar pc som eg vil kvitte meg med. Har planer om å kjøpe meg en lcd skjerm.. Lurte barre kor mye eg skulle prøve å selle den for: Toshiba 400Hmz 32mb ram 4Gb (er ikke helit sikker på ramen da men ..) ja..hehe..er ikke noe å samle på som dere ser..men tenkte kanskje det var en luring på qxl som hadde lyst på den Men ca pris? Noen forslag?hehe... Du får fort 2500kr for den der. Ingen problem. håper det i alle fall Men kan ikke stemme at eg har barre 32mb ram på den! ser mange pc'er som har dårligere hardware "alt" uten om ramen..muligens oppgradert da men.. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 2500 kroner for den gamle lappisen der... Hva med min supre, noe over to år gamle lappis? 128 MB Ram, 1 ghz, 20 gig harddisk, 8 mb skjermkort. Superpc... Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 siden min er 4år gammel å din er 2 år nyere ... 5000 du du da:P neida.. hehe...ingen som kan fastslå pris her i grunna..er vel barre å prøve Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hei..Har en "litt" gammel bærbar pc som eg vil kvitte meg med. Har planer om å kjøpe meg en lcd skjerm.. Lurte barre kor mye eg skulle prøve å selle den for: Toshiba 400Hmz 32mb ram 4Gb (er ikke helit sikker på ramen da men ..) ja..hehe..er ikke noe å samle på som dere ser..men tenkte kanskje det var en luring på qxl som hadde lyst på den Men ca pris? Noen forslag?hehe... hvis du fikser litt mere ram i den så gir jeg deg en tusing(32 er for lite ass) send PM Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 lurer meg på om det kan vere 64mb eller mere.. er ikke sikker,held på å formatere nå...sjekke etter på Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 HVis det er god batterikapastiet er jeg villig til å gi deg rundt 700-1000 kr for den... Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 kapasiteten er vell ca 70-75 min. Følger med et netverkskort(nytt) til 600kr..Er også intrigert modem.. jaja.. snart ferdig å instalere windows..nu Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) hehe..Eg har faktisk et: S3 ViRGE-MX(260) skjermkort på den..hehe... Men problemet er barre finner ikke cd der driverane ligger på..*Dhooo* Noen som hvet hvor eg kan få tak i dei på en eller anna måte? Endret 8. juni 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Fann forsikrings papirer som gjikk ut i år! va forsikra mot alt muli..skulla barre meldt den stjålet og fått meg en ny og bedre!hehe Er faktisk en Toshiba Satellite 2100CDS Value Plus Performance AMD-K6®-2 @ 400MHz 32MB SDRAM standard (Expandable to 160MB) 64KB Internal cache, 512KB Level 2 4.3 billion byte hard disk drive Integrated 24x max. speed CD-ROM drive and floppy drive 12.1" diagonal, 800x600 Enhanced STN colour LCD display Built-in sound system V.90* Data/Fax modem, ring wake-up resume All info om pc'n i grunna..som dere ser 32mb ram Endret 8. juni 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Myr Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Nå funker den i alle fall slik som den skal Skal selge med orginal xp home cd og orginal 98 cd ..sjå om det kan drage opp prisen litt Endret 8. juni 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå