Myr Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei.. Har en "litt" gammel bærbar pc som eg vil kvitte meg med. Har planer om å kjøpe meg en lcd skjerm.. Lurte barre kor mye eg skulle prøve å selle den for: Toshiba 400Hmz 32mb ram 4Gb (er ikke helit sikker på ramen da men ..) ja..hehe..er ikke noe å samle på som dere ser..men tenkte kanskje det var en luring på qxl som hadde lyst på den Men ca pris? Noen forslag?hehe... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Et par hundre. To hundre kanskje. Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 hehe..true true...da tester vi 1200kr... haha Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er ikke et bud, men et forslag... ble litt skremt nå... :-) Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Neis..men eg prøver ca en tusing eg.. Er jo pc'er til salgs der som er verre en min,som dei skal ha mere for også da så!! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 har en laptop med 1 ghz hastighet, 8 Mb delt grafikkminne, og 120 MB ram. Noen bud eller tilbud for den? Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 ja,i bytte med min!! hehe Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 He he. Skulle bare sjekke. Men jeg har faktisk en bærbar pc som er i nærheten av hva jeg sa. Pensjoneres på fredag, og skal i framtiden brukes som test webserver. apache, php og mysql i tillegg til linux som os... Fin å ha i boden... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Sikkert en helt kurant maskin hvis det hadde vært litt mer enn 32mb ram i den. Hadde gitt en tusenlapp hvis jeg var ute etter en laptop. Edit: en komma for mye. Endret 7. juni 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) er ikke sikker på om det er 64 eller 32.. Klarte jo å spille noen fly spill å greier enda på den..hehe.. men er jo ikke noen gaming pc da.. funker fint til surfing og andre små ting*sweet* Endret 7. juni 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Murty Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 har en laptop med 1 ghz hastighet, 8 Mb delt grafikkminne, og 120 MB ram. Noen bud eller tilbud for den? 230kr? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 "Gaming" er ikke nødvendigvis å spille det nyeste og beste (Far Cry, BF:V, UT2K4). Det er svært mange eldre perler som funker fint på den maskinen der. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvor mye kan eg få for min gammle laptop? Sannsynligvis alt for mye... Prøv å legge den ut på QXL, med utropspris 1500... Jeg tør vedde på du får minimum 2500 for den, selv om den "ikke er verd halvparten"... "Folk på QXL er helsprø, dem... toc - toc - toc" (For oss som leser Asterix) Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hvor mye kan eg få for min gammle laptop? Sannsynligvis alt for mye... Prøv å legge den ut på QXL, med utropspris 1500... Jeg tør vedde på du får minimum 2500 for den, selv om den "ikke er verd halvparten"... "Folk på QXL er helsprø, dem... toc - toc - toc" (For oss som leser Asterix) hehe... planen var i grunna qxl,mådde barre høre hva dere synest minste pris burde ver..2500kr hadde vert KØNGE..har jo nåkk til en bruk bar lcd-skjerm også da hehe... Endret 7. juni 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 men må vell vere 18 år for å vere medlem..eller? kjipern(2,1/2mnd igjenn)..får la min kjære mor bli et flitti medlem Lenke til kommentar
Murty Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 men må vell vere 18 år for å vere medlem..eller?kjipern(2,1/2mnd igjenn)..får la min kjære mor bli et flitti medlem pssst.. hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Myr Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) vell..har ikke sjekket enda...men hadde planer om å sjå om eg fikk regga meg først Endret 7. juni 2004 av Mafuck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå