Octavian Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) skal bestille airsoft våpen fra WGC. de holder til i hong kong. det jeg plutselig kommer på er jo det at kansje de har forskjellig strøm her og der? (tenkte på styrke og slikt) det er batteriladeren som det er snakk om. hva har vi i stikkontaktene her hjemme? noen som har noen ideer \ erfaring rundt dette??? Endret 9. juni 2004 av Octavian Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 Kjøp lader hos en norsk airsoft-forhandler (Wasteland, sandefjord airsoft, etc..), eller hos en "hobby-sjappe" (slike som selger fjernstyrte biler og annet rusk). Forøvrig er topic helt på trynet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2004 http://www.hobby-huset.no Ansmann AC410 anbefaler jeg. Dyr, men den får jobben gjort. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 bateriene er de samma?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 Batteriene er de samme, ja. AA-batterier i Norge er det samme som AA-batterier i HK. Nå går ikke airsoft-våpen på AA-batterier, men du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2004 I Kina er det 220 V. Hvertfall sist gang jeg sjekket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå