Gå til innhold

l640 bakhøytaler problem

Anbefalte innlegg

Heisann,jeg har nettopp kjøpt ny pc og med den kjøpte jeg et 5.1 surround anlegg fra logitech,l-640, Helt i begynnelsen hadde jeg endel trøbbel med dem,laget en post om det for ikke så lenge siden. Disse problemene er nå stort sett fisket, det er bare en ting til som må fikses,jeg får ikke lyd i de to bakhøytalerne, jeg vet at de kan spille (testet med en diskman) men virker som lydkortet ikke sender ut signalene til bakhøytalerne,noen som vet hvordfan dette kan fikses?

(Shuttle sn85g4v2 med realtec ac`97 5.1 intrigert lydkort)

Mvh 3dme/Ole sebastian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann,jeg har nettopp kjøpt ny pc og med den kjøpte jeg et 5.1 surround anlegg fra logitech,l-640, Helt i begynnelsen hadde jeg endel trøbbel med dem,laget en post om det for ikke så lenge siden. Disse problemene er nå stort sett fisket, det er bare en ting til som må fikses,jeg får ikke lyd i de to bakhøytalerne, jeg vet at de kan spille (testet med en diskman) men virker som lydkortet ikke sender ut signalene til bakhøytalerne,noen som vet hvordfan dette kan fikses?

(Shuttle sn85g4v2 med realtec ac`97 5.1 intrigert lydkort)

Mvh 3dme/Ole sebastian

Skjekk om det fulgte med noe software til det integrerte lydkortet. Antakelig er det en slags "mixer" eller noe, hvor du kan stille inn høyttaler oppsettet. Står sikkert som 2.1 default, sett dette til 5.1 så funker det nok.

Lenke til kommentar

Jeg har Abit NF7-S og Logitech Z-640.Har akkurat samme problem som deg og får ikke lyd i bakhøyttalerne(Har også Nvidia-Nvmixer).Jeg har prøvd med forskjelige drivere,men får det ikke til å funke.Jeg får meg et Creative lydkort i dag og skal se om det funker med det.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått lydkortet mitt og alt fungerer perfekt nå.Det er lyd i alle høyttalerne! Jeg anbefaler deg å kjøpe et slikt kort.Creative Soundblaster Live 5,1 Digital.Jeg betalte 210 kr for det hos PS-Data.

Det er en enorm forskjell å spille Far-Cry nå når det er lyd i bakhøyttalerne også! Å spille musikk ble også mye bedre!

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...