Dogagon Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Eg finne ikkje noe skjermkortdriver til radeon 9700 med support til Win2k3, har leita på heimesida til ATI men kunne ikkje finna noe. Noen som kan hjelpa meg med kor eg kan finna driveren eg trenge? Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Du kan prøve 2000 driveren. Men hvorfor i himelens navn skal du spille på en server? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har du virkelig råd til å win 2003 server lisens til en PC du skal spille på? Er jo helt bortkastet. Trodde alle visste at et server OS ikke er laget for spilling. Derfor er det heller ikke lett å finne drivere. I alle tilfeller vil du få bedre ytelse med Xp eller vanlig 2k. Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Går helt fint å spille med Win2003 server, gjorde det selv en periode og hadde meget bra stabilitet og ytelse. Med mitt Nvidia skjermkort så brukte jeg WinXP driverne, dette funka helt greit. Men sleit litt med minnelekasje, så har foreløpig gått tilbake til "WinXP MCE 2004". Som forøvrig er det beste OS`et fra M$ på lenge. Kjører Win2003 på min filserver og "all-in-one" maskin, funker helt glimmers. Dette blei kanskje en liten digresjon.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har du virkelig råd til å win 2003 server lisens til en PC du skal spille på? Er jo helt bortkastet. Trodde alle visste at et server OS ikke er laget for spilling. Derfor er det heller ikke lett å finne drivere. I alle tilfeller vil du få bedre ytelse med Xp eller vanlig 2k. Det skal være drivere inne i server 2k3 men. Søk på google, der finner du nok noe! Det server os`et har vel bare noen spesielle funksjoner som vanlig windows ikke har vel? trodde da ikke det var sååå stor forskjell? Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Spilla? lisens? Neppe.... Sjølv om eg ikkje spiller med det OS`et så går det treigt og hakkete uten drivaren til skjermkortet. Har prøvd med XP drivaren, det funka ikkje. Kan prøva 2000 drivaren da. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare for å få det inn i hodet til noen av dere 2k3 = 2300 så det så... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare for å få det inn i hodet til noen av dere 2k3 = 2300 så det så... 2k3 = 2003. 2300 = 2,3k K = kilo = tusen 2k3= 2 kilo 3 = 2 tusen og 3 = 2003. Da var det klart. Prøv win2000 drivene. Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Når eg lasta ned ATI driveren for Radeon for Win 2k3 (ja det var visst for det OS`et og) så virka alt Ok, fekk beskjed om å reboota. Men så kom det opp ei slik feil melding med pålydande tekst: "The ATI Control Panel failed to initialize because no ATI driver is installed, or ATI driver is not working properly. The ATI Control Panel will now exit." Så eg får prøva meg på 2000 kanskje... Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Når eg prøvde å installere Driver for 2000 så blei det "omgjort" til 2003, og så kom det opp samme feilmelding som nevnt ovanfor. Men men, det er ikkje så veldig must å ha det. Det er bare det att på enkelte sider og slikt så lagge det litt når eg rulle meg nedover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå