Gå til innhold

Skjermkort driver til Radeon 9700 i Win 2k3_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du virkelig råd til å win 2003 server lisens til en PC du skal spille på? Er jo helt bortkastet. Trodde alle visste at et server OS ikke er laget for spilling. Derfor er det heller ikke lett å finne drivere. I alle tilfeller vil du få bedre ytelse med Xp eller vanlig 2k.

Lenke til kommentar

Går helt fint å spille med Win2003 server, gjorde det selv en periode og hadde meget bra stabilitet og ytelse. Med mitt Nvidia skjermkort så brukte jeg WinXP driverne, dette funka helt greit. Men sleit litt med minnelekasje, så har foreløpig gått tilbake til "WinXP MCE 2004". Som forøvrig er det beste OS`et fra M$ på lenge.

Kjører Win2003 på min filserver og "all-in-one" maskin, funker helt glimmers.

Dette blei kanskje en liten digresjon..

:)

Lenke til kommentar
Har du virkelig råd til å win 2003 server lisens til en PC du skal spille på? Er jo helt bortkastet. Trodde alle visste at et server OS ikke er laget for spilling. Derfor er det heller ikke lett å finne drivere. I alle tilfeller vil du få bedre ytelse med Xp eller vanlig 2k.

Det skal være drivere inne i server 2k3 men.

Søk på google, der finner du nok noe!

Det server os`et har vel bare noen spesielle funksjoner som vanlig windows ikke har vel?

trodde da ikke det var sååå stor forskjell?

Lenke til kommentar
Bare for å få det inn i hodet til noen av dere 2k3 = 2300

så det så...

2k3 = 2003.

2300 = 2,3k

K = kilo = tusen

2k3= 2 kilo 3 = 2 tusen og 3 = 2003.

Da var det klart.

Prøv win2000 drivene.

Lenke til kommentar

Når eg lasta ned ATI driveren for Radeon for Win 2k3 (ja det var visst for det OS`et og) så virka alt Ok, fekk beskjed om å reboota. Men så kom det opp ei slik feil melding med pålydande tekst:

"The ATI Control Panel failed to initialize because no ATI driver is installed, or ATI driver is not working properly. The ATI Control Panel will now exit."

Så eg får prøva meg på 2000 kanskje...

Lenke til kommentar

Når eg prøvde å installere Driver for 2000 så blei det "omgjort" til 2003, og så kom det opp samme feilmelding som nevnt ovanfor.

Men men, det er ikkje så veldig must å ha det. Det er bare det att på enkelte sider og slikt så lagge det litt når eg rulle meg nedover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...