PetePistola Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hey. Ny på forumet jeg har nettopp kjøpt meg en sx1, og er ubeskrivelig fornøyd med den.. men det som er saken er jeg nettopp oppdaterte til fw 10, og etter dette får jeg ikke tilgang til mp3 spilleren.. jeg får opp en feilmelding som sier: "MP3 Player: system feil" noen som kan hjelpe meg her?? Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tok du en backup før du oppdaterte, så prøv å legg inn igjen den (Du vil fortsatt ha FW10 på telefonen).. Evt prøv å legg inn FW10 en gang til.. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 ta å legg inn fw 10 på nytt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 kanskje den magiske formateringen funker igjen? ikke sant, _dawn_? (* + # mens du slår på mobilen) Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 kanskje den magiske formateringen funker igjen? ikke sant, _dawn_? (* + # mens du slår på mobilen) sant du sier noe der! man prøver alt før man må levere den inn. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kanskje et dumt spørsmål, men: Man beholder den nåværende firmwaren (i mitt tilfelle versjon 12) dersom man formaterer telefonen, ja? Lenke til kommentar
tantacirkus Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kanskje et dumt spørsmål, men: Man beholder den nåværende firmwaren (i mitt tilfelle versjon 12) dersom man formaterer telefonen, ja? Du gjør nok det ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå