Illmatic Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) hei hjelper en jente i klassen med å fikse pc'n hennes. hun har hatt virus, ser ut som blaster. pc'n hennes skrudde seg av når klokken hadde telt ned og i dag klarte ikke pc'n å starte operativsystemet( win xp) så jeg slette den gamle partisjonen og innstallerte xp på nytt. fikk innstallert alt men hadde (har) litt trøbbel med adsl. men det jeg lurer på her er noe annent: jeg får startet pc'n helt fint(men, det kommer en "strek" før xp lastes inn som viser en slags loade progress) og alt ser ut til å fungere. så kommer problemene. jeg får ikke startet kjør i start menyen. det kommer beskjed om feilmelding og man får muligheter til å sende feil rapport til microsoft. etter dette begyner alt å ta lagge og man "mister" mange av ikonene i nedre høyre hjørne av skrivebordet. hva skal jeg gjøre? er dette rester av blaster? har innstaller ad-aware...tror ikke norton anti virusen hennes finner noe. merka ikke problemene før etter å kjørt gjennom windows update. takker for all hjelp! ps: det med adsl...hun har online adsl og sitter bak en jensen router. får ikke noe ut av de to jensen cd'ne... og man skulle visst ikke installere online cd'n. har prøvd å lage en sånn tilkobling men det funker ikke...men går man på internett explorer i start menyen funker det! er pålogget og ikke pålogget på en gang!!! hjelp! Endret 7. juni 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå