aldrimerforum Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg så en fyr som drev å brillierte med sin N6600 og han hadde ett eller annet bilderedigeringsprogram som kunne gjenkjenne ansikt, og så forvrenge det. Hva heter dette programmet, og går det an å kjøre det på min SX1? Endret 9. juni 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Facewarp trur jeg det det heter.. mulig å få tak i dette til SX1 ? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 http://my-symbian.com/7650/applications/ap...dAuto=770&faq=4 Står ikke hvilke mobiler det støtter tho, bare hvilke det er optimalisert for Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 hah, fant det på ettelleranna arabisk hjemmeside! og ja, det funka på SX1'en min! =D Lenke til kommentar
Størry Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Link til den arabiske siden.....? Var det gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå