Gå til innhold

"sykehus musikk"

MagE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
No offence, men begynner det ikke å bli litt mange sære musikkspammetråder? Jeg mener, dimmemusikk, sykehusmusikk, hva blir det neste?

Haha, der flira jeg høyt og lenge! :green:

Jeg vil gjerne ha forslag til BilenMinPunkterteOgJegMåtteSkifteDekkIHøljeRegnSåNåErJegDeppaOgVilHøreBluesMusikk.

Nei ærlig talt, hva med Múm? Deilig og rooolig musikk (om enn litt speisa).

Lenke til kommentar

Sjekk ut Converting Vegetarians albumet fra Infected Mushroom, samt alt fra Asura (Særlig Lost Eden albumet), samt Solar Quest, Hallucinogen, Rob D, Bubblegum Revolution, Bisophere (litt vel psykedelisk kanskje?), Healer (veldig bra, 1000years og Speaking with a def man særlig), Bad Loop (last ned musikk fra www.badloop.com), Mike Oldfield (Tubular Bells), Bassic, Motorcycle (As The Rush Comes), Ott, Schiller (det rolige, mindre trancey greiene), Zilent Zpott, Xerxes, Zion Train, og som sagt før, Shpongle og Ugress.

Gl, og alle gode ønsker til din bror.

Lenke til kommentar
hei, broren min har havnet på sykehuset (datt 8m ned på asfalten)

er det han som prøbde på ny stabelrekord med bruskasser...?

ja.

takker for masse svar, men nå har han komt seg nesten helt, i går gikk han ned til 1.etasje og kjøpte seg pizza :w00t:

Lenke til kommentar

ja.

takker for masse svar, men nå har han komt seg nesten helt, i går gikk han ned til 1.etasje og kjøpte seg pizza :w00t:

No offence, men kan du ikke heller si slikt til VG?

Alle skjønner at det er fryktelig tragisk for deg og familien din at broren din har skadet seg, men å oppdatere hele forumet om dette utenfor So3/offtopic er strengt tatt ikke nødvendig.

:)

Lenke til kommentar

ja.

No offence, men kan du ikke heller si slikt til VG?

Alle skjønner at det er fryktelig tragisk for deg og familien din at broren din har skadet seg, men å oppdatere hele forumet om dette utenfor So3/offtopic er strengt tatt ikke nødvendig.

:)

stakkaren ville bare glede broren sin med å brenne noen fete musikk cd'er til han... hva er galt med det da?!? denne tråden har dessuten vært genial til å utveksle artister til deilig, chill musikk.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...