jh_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Driver å skal lage meg en oversikt over pc- komponenter, dette har jeg tenkt å bruke MS access til. Har aldri vært noe særlig borti det, men har drivi å tukla endel for meg selv i dag og i går. Tingen er at jeg har laget en dropdown list, sånn at jeg kan velge komponenter, så skal jeg lage et eget ark for hver komponent med spesifikasjoner osv. Problemet mitt er at jeg ikke får det jeg laget i "Tables" til å fungere under "Forms". Altså, når jeg velger fra dropdown-listen så finner den ikke det det jeg velger. Prøvde å opprette noe som jeg kalte "Hovedkort" i tables, der jeg skrev ned produsentene til hovedkortene. Men den kommer ikke frem når jeg trykker på "hovedkort" fra dropdown-listen Og dere kan gjerne ta en titt på databasen og se om dere ser noen klare feil jeg har gjort, er temmelig ny i dette. Databasen ligger HER! Endret 8. juni 2004 av jh_ Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) *slettet* Endret 8. juni 2004 av jh_ Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg _tror_ det er noe med relasjoner som har feilet, men kan se når jeg er hjemme igjen. Virker som det er en ganske ny versjon du har laget db'n i, og nye versjoner har man selvfølgelig ikke på jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå