flodhest Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 *sukk* Hva skulle jeg gjort uten dere? Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nå skulle det meste være gjort Har testet siden i IE og Opera. Et par ting jeg endret på. (Fordi jeg synes det ble enklere sånn) - Laget eksternt stilark i stede for internt. - Fjernet: "maindiv" Så ikke noe grunn til at den var der nå. - Gjorde om litt i kodene. Så vi fikk vekk ting som: <H1> </H1> <H1> </H1> <H1> </H1> <H1> </H1> <H1> </H1> - Ryddet litt i css. Ting du bør gjøre: - Ta en liten titt på CSS-koden. Var litt vanskelig å jobbe med synes jeg. Ååå... LINK kanskje Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 travis_g: hoveren på menyen bugger Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Weehoo! Tusen hjertelig takk, akkurat som jeg tenkte jeg ville ha den! edit: hoveren ja, kanskje noen vet hvordan man kan få den til å bli som før? edit2: Nå flytter menyen og divene til venstre seg hvis jeg gjør vinduet mindre, husker ikke hvordan man fikser dette igjen..noen som vet? Endret 8. juni 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 edit: hoveren ja, kanskje noen vet hvordan man kan få den til å bli som før? edit2: Nå flytter menyen og divene til venstre seg hvis jeg gjør vinduet mindre, husker ikke hvordan man fikser dette igjen..noen som vet? du kan bruke koden du hadde opprinnelig for å få menyen som før.. de flytter seg fordi det ikke er plass i bredden, det er heller tvilsomt om det er noen som har såå liten skjerm/oppløsning. vet ikke om noen løsninger på dette Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Skal prøve med den opprinnelige koden Når jeg tenker over det har du så rett så rett, siden så helt fin ut i 800x640, de som bruker noe mindre kan bare ha det så godt! Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hei. Har ikke vært inne her på lenge. Det med oppløsningen er det 2 ting jeg vil si. POroblemet kan løses ved å legge en container til rundt de 2 andre, og gi den en fast størrelse. Men selv om du ikke gjør det, så tror jeg ikke det er NOEN som har under 800x640. Jeg tror ikke jeg endret noe av hoveren i menyen. Tror ikke jeg endret noe på menyen i det hele tatt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Den er grei travis Skal pusle litt med menyen selv og finne en løsning på det, takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå