asaskel Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) hei jeg får til stadigheter opp melding at noe er galt når jeg er på internett, slik at jeg får opp melding om jeg vil sende feilmelding( sender den og nettleseren går av ), hva er det som gjør dette? har sjekket for oppgraderinger og innstalert dem. jeg bruker internett-explorer. mvh asaskel ### Topic redigert av moderator ### Endret 8. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 bruk opera mye bedre Word. Fatter ikke hvorfor folk gidder å bruke IE når det finnes så mange alternativer som alle eier IE. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Last ned nyeste oppdateringer og kjør virus kontroll Lenke til kommentar
nogard Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 opera kjør adaware 6.0 for å fjerne eventuelle spywares Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 bruk opera mye bedre Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 eller mozilla firefox? Synes det nesten er bedre en opera, fordi det er mye "mindre" og har kortere oppstartstid.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 eller mozilla firefox? Synes det nesten er bedre en opera, fordi det er mye "mindre" og har kortere oppstartstid.. Flott browser det også ja, men poenget er ikke hva som er best. Bare å gjøre mannen oppmerksom på at IE suger såpass mye som det gjør og at det er alternativer der ute Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 For slenge meg på med opera folket Opera 7.51 engelsk eller Opera 7.23 på norsk. opera 7.51 kan du bruke til IRC. Har desverre ikke prøvd mozilla eller firefox, men Opera er Mye bedre enn IE. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 eller mozilla firefox? Synes det nesten er bedre en opera, fordi det er mye "mindre" og har kortere oppstartstid.. er vel ikke helt riktig, på linuxburken her(1200mhz celly, 128mb ram), bruker firefox sånn ca 7 år på å starte, og åpne nye sider er den treg på også, Opera bruker jo en stund på å starte opp også, men er fryktelig mye kjappere her når det er starta. (firefox er vel noe mer ustabil også) Jeg ville i alle fall gå for Opera som standard-browser hos meg. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 FAEN, nå er jeg så møkk lei alle disse Opera-fanboyz'a. Greit, Opera er sikkert bedre, men nå spurte han ikke om hvilken Nettleser som er best. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Mozilla FireFox og her kan du lese om FireFox fra mozilla veldig bra browser med det største "sidevisnings" området Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hey, folks. Personen ber om hvordan han kan fikse IE og ikke hvilken brownser han vil bytte til. Hold dere ON TOPIC og ikke kom med +1 svar her så dere får en post til. Threaden er feilpostet og jeg hiver den over til programmvare-delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå