Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kast nå heller ut CD romen og kjøp en intern 8X dvd brenner... De kan både brenne og lese CD og DVD. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Det er en cd\rw brenner Edit: min logic forklarer meg selvsagt at jeg ikke trenger den lenger da, men så var det prinsippet med bruk av kr. Men sikkert den beste løsningen ja Endret 7. juni 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 En intern DVD brenner (som brenner DVD, CR-R og CD-RW) er billigere enn en ekstern USB brenner... Lenke til kommentar
TAS Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kjøp deg en DVD brenner da,å kast ut cd brenneren.Er billigere enn å kjøpe en ekstern dvd brenner.Får en mellom 1000,- 1500,- Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Blir litt som å tro at man kan putte Cd'n på LP spilleren og hente ut informasjon.. Men morro hadde det vært Men det finnes LP spillere med laser pickup http://www.elpj.com/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 8x DVD brennere koster fra ca. 700 og oppover... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Ingenting er umulig før det motsatte er bevist - en tulling tror han kan alt mens den geniale er klar over at han ikke vet noenting Blir litt som å tro at man kan putte Cd'n på LP spilleren og hente ut informasjon.. Men morro hadde det vært Men det finnes LP spillere med laser pickup http://www.elpj.com/ Enig det som er nevnt, mulig det er noen som trenger ed cd brenner for man håpe Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Blir litt som å tro at man kan putte Cd'n på LP spilleren og hente ut informasjon.. Men morro hadde det vært Men det finnes LP spillere med laser pickup http://www.elpj.com/ Den var jo billig. Tror jeg kjøper en imorra, jeg... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Om jeg kan smelle den i pcen å spille far cry oxo, kjøper jeg den, tror du vi får rabatt om vi bestiller to? Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tror spillet er gitt ut i cd-rom verjon også, tror den er på 3 cder. Som nevt er kabinettet mitt mett (bruker hardisker i skuffer). Blir jeg helt gal i morgen kjøper jeg en usb dvd brenner. For all del.... da må hovedkortet ditt støtte USB2.0 ihvertfall... Spillet har blitt utgitt på 3 cder ja, for jeg har den;) Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har støtte for 2.0. Men jeg bytter det nokk til cd versjonen å venter med dvd brenner kjøp til jeg må ha det. Jeg har nettopp kjøpt x800pro, skulle spille orginal far cry med patch 1.1 i dag, så leser jeg på coveret før jeg åpner det DVD ROM Så da chatter vi litt isteden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå