Gå til innhold

lan i vestfold??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GlobeLAN er et LAN i vestfold, Nøtterøy en øy som ligger rett utenfor Tønsberg, sjekk ut www.globelan.net, det kommer sikkert litt info fra den kanten en gang.

Du kan sikkert snakke med Laaknor, admin for GL, han har en bruker på HW.no forumet :)

Lenke til kommentar
GlobeLAN er et LAN i vestfold, Nøtterøy en øy som ligger rett utenfor Tønsberg, sjekk ut www.globelan.net, det kommer sikkert litt info fra den kanten en gang.

Du kan sikkert snakke med Laaknor, admin for GL, han har en bruker på HW.no forumet :)

vet...snakker med han..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

vet...snakker med han..

veit du når neste globe lan blir? :hmm:

Lenke til kommentar

noen som prater med meg? *kan ikke huske at noen har gjort det i det siste*

vi har ikke begynt å planlegge GlobeLAN 7 enda, skal ha styremøte nå til uka hvor vi antageligvis begynner litt planlegging. Blir nok i løpet av høsten en gang tenker jeg (vi må skaffe et lokale først)

PolarParty er blir nok i høstferien, men de har heller ikke begynt planleggingen.

Northlan har vært rimelig dødt de siste årene, gått veldig underskudd, samtidig som de har stiftet aksjeselskap, noe som har gjort at de har gått underskudd på grunn av moms +++

er vel omtrent bare GlobeLAN og PolarParty som er verdt å dra på i vestfold. Finnes massevis av mindre datapartyer/LANs, men det er gjerne gamere som står for, og ofte crew/admins som bruker mer tid på å spille selv, enn å gjøre det hyggelig for deltagerne (a.k.a. vaske dasser, stå i kiosken, rydde ute hos deltagere etc.). Er også primært GlobeLAN og PolarParty som sitter med kompetanse på nettverk, strøm og generelt om å arrangere.

Lenke til kommentar
ok.

hvis jeg skal på et til høsten så blir det GlobeLAN! PolarParty har jeg ikke helt sansen for, vet ikke hvorfor.. men kan du ikke legge ut en post når dere vet litt mer når det blir et nytt treff da?

PolarParty og GlobeLAN har to helt forskjellige satsningsområder. Polar satser på sosiale ting, programmering ol. mens GlobeLAN satser på gaming. Hovedansvarlig for PolarParty banna ganske mye når noen fra GlobeLAN sa at du burde reklamere mer for at de hadde satt opp compopremiene forrige gang; om folk bare kom på grunn av høye premier, så ville han ikke ha dem der engang.

GlobeLAN har fått nasjonalt stempel på seg for å være utrolig bra på gaming, spesielt CS (noe jeg ikke liker spesielt; vil heller ha programmering :p), og CS-ansvarlig på forrige GlobeLAN ble bedt om å ha ansvaret for CS-compoen på TG.

Selvfølgelig glir satsningsområdene veldig i hverandre, spesielt hvis du står fra utsiden og ser på, men om du følger med litt, så har flere av de proffesjonelle klanene i diverse spill nektet å komme til Polar mer, noe f.eks. en kasse colabokser til vinnerne av CS-compoen kan forklare......

Lenke til kommentar
hmm, jeg og en masse folk har allerede planlagt å dra på polar så det blir nok ikke no globelan da nei... :no: men, det blir vel noen fler så kansje globelan 8 eller no...

Bare dra på ett dataparty i løpet av hele høsten? *riste på hodet*

Drar på party minst annenhver helg, gjerne oftere i hele vinterhalvåret (september til april), og jeg spiller ikke noen spill engang....

Lenke til kommentar
hmm, jeg og en masse folk har allerede planlagt å dra på polar så det blir nok ikke no globelan da nei...  :no: men, det blir vel noen fler så kansje globelan 8 eller no...

Drar på party minst annenhver helg, gjerne oftere i hele vinterhalvåret (september til april), og jeg spiller ikke noen spill engang....

men polar party varer jo gjennom hele høstferien og var det ikke da globe skulle være også??? kan jo ikke dra på begge samtidig... ;)

Lenke til kommentar
hmm, jeg og en masse folk har allerede planlagt å dra på polar så det blir nok ikke no globelan da nei...  :no: men, det blir vel noen fler så kansje globelan 8 eller no...

men polar party varer jo gjennom hele høstferien og var det ikke da globe skulle være også??? kan jo ikke dra på begge samtidig... ;)

Heller tvilsomt siden vi samarbeider mye, og veldig mange er crew på begge partyene

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...