Mania Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg er ikke helt inne i DVD-brennere , og spørsmålet er ; hva er DUAL LAYER og hva er det godt for? Skal for første gang anskaffe meg DVD-brenner og sikler på NEC DVD-brenner IDE ND-2500A. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Med dual layer så kan du få plass til dobbelt så mye data/film osv på en plate. Ulempen er at platene koster over 100,- nå. Jeg hadde holdt meg til vanlig dvd brenner fram til kostnaden på dual layer plater blir lavere. Lenke til kommentar
Mania Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 [quote name='MrBlueJack' date='07/06/2004 : 22:14'] Med dual layer så kan du få plass til dobbelt så mye data/film osv på en plate. Ulempen er at platene koster over 100,- nå. Jeg hadde holdt meg til vanlig dvd brenner fram til kostnaden på dual layer plater blir lavere. [/quote] Javel.Klarer meg fint med den jeg er ute etter, da.Skjønt jeg ser at den også kan gjøres om til dual layer, hvis jeg ikke har misforstått her. Takker for tips. Lenke til kommentar
breathe Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Med dual layer så kan du få plass til dobbelt så mye data/film osv på en plate. Ulempen er at platene koster over 100,- nå. Jeg hadde holdt meg til vanlig dvd brenner fram til kostnaden på dual layer plater blir lavere. en NEC 2510A (Dual layer versjonen av 2500) koster jo ikke mange hundrelappene mer enn 2500 .. Så har du jo en Dual layer brenner så snart platene har blitt litt billigere. Forøvrig er de vel ganske like de to modellene. Lenke til kommentar
Mania Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Med dual layer så kan du få plass til dobbelt så mye data/film osv på en plate. Ulempen er at platene koster over 100,- nå. Jeg hadde holdt meg til vanlig dvd brenner fram til kostnaden på dual layer plater blir lavere. en NEC 2510A (Dual layer versjonen av 2500) koster jo ikke mange hundrelappene mer enn 2500 .. Så har du jo en Dual layer brenner så snart platene har blitt litt billigere. Forøvrig er de vel ganske like de to modellene. Det er jo sant.Og de har sort farge også som passer i min sorte maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå