Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Goophy: Hva sier du til Sherpaen (sykkelen endrebjorsvik89 anbefalte)? Jeg vil ha grip-gir men det er vel gått ut =( Ser fin ut den, men om du skal sykle mye i skogen vil jeg anbefale å ta av demperen samt bytte bremser. Men om den kun skal brukes til transportmiddel på vanlige veier duger den mer enn nok. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tror jeg satser på den da. Jeg er ikke akkurat noe hardcore syklist nei, verken i by eller skog. Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Årets XTrainer fra anton sport er knall på asfalt og grus -XT\XT gruppe (xt gir forran og bak) -lett butted ramme -Digge bremser (tektro 10.0, lik de man får på biltema til 100 kr men stopper 30-0 på kanskje 5 meter selv om jeg ikke har justert de på 4 år) tror den er på tilbud til 3999 eller noe Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kjøp en tandemssykkel for en billig penge, ta 20 kr per kilometer for de som vil sitte på og spar opp til en sykkel til 20k! En god tandemsykkel koster 12000kr da Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Goophy: Hva sier du til Sherpaen (sykkelen endrebjorsvik89 anbefalte)? Jeg vil ha grip-gir men det er vel gått ut =( Ser fin ut den, men om du skal sykle mye i skogen vil jeg anbefale å ta av demperen samt bytte bremser. Men om den kun skal brukes til transportmiddel på vanlige veier duger den mer enn nok. Hvorfor ta av demperen for å sykle i skog? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvorfor ta av demperen for å sykle i skog? Skulle vel skrevet bytte, men det jeg mente er at jeg har veldig dårlig erfaring med den demperen, spes. når det gjelder sykling i terreng, der den blir brukt aktivt, eller hva man skal si. Fjærfestene i bunnen knuser eller knekker, og de går selvfølgelig ikke an å bytte... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jøp deg en Haro bmx,veldig lette å sprettne sykkler Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jøp deg en Haro bmx,veldig lette å sprettne sykkler Ehm, skal man ha BMX, så kjøper man ikke haro... BmxElement <-- Flybikes for alle penga, støtt Grüber! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå