FooKer Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 http://db.gamefaqs.com/computer/doswin/fil...light_saber.txt Red, Blue, and Yellow Stances. Hvordan vet jeg hvilke stance jeg har? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Du ser det nederst til høyre, like ved Force-indikatoren. Rødt betyr trege angrep som gjør stor skade (ala Darth Vader). Gult betyr veldig kjappe angrep som gjør liten skade. Og blått ligger midt i mellom rødt og gult. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg er utrolig skuffet over Jedi knight II, jeg synes det første var bedre. De har jo droppet de kuleste force kreftene, de som du kunne kaste ting på andre med, og stjele våpen fra fiendene. Lightsaber kampene er kulere og grafikken er bedre, det skal de ha. Men, spillet er dårligere. Det er fremdeles et godt spill, men de kunne godt brukt noen ekstra måneder på å gjøre det ferdig. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 01:56, Roamer skrev:Jeg er utrolig skuffet over Jedi knight II, jeg synes det første var bedre. De har jo droppet de kuleste force kreftene, de som du kunne kaste ting på andre med, og stjele våpen fra fiendene. Eeehh har du forsøkt med Force Pull og/eller Force Push? De gjør samme nytten som i JK1, bortsettfra at de funker enda bedre når du oppnår høyere nivå i de. EvilEddie har byttet om på taktikkene, rød er (som han sa) treig og kraftig. Blå er kvikk og svak. Gul er "normal" (midt imellom blå og rød). Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 01:56, Roamer skrev:Jeg er utrolig skuffet over Jedi knight II, jeg synes det første var bedre. De har jo droppet de kuleste force kreftene, de som du kunne kaste ting på andre med, og stjele våpen fra fiendene.Lightsaber kampene er kulere og grafikken er bedre, det skal de ha. Men, spillet er dårligere. Det er fremdeles et godt spill, men de kunne godt brukt noen ekstra måneder på å gjøre det ferdig. Force pull er jo det samme som i JK1, og ja kraften tar våpnene fra fienden. Jeg synes JK2 er helt rått, mye bedre enn ener´n. Kanskje du skal bruke noen ekstra dager på spillet, før du gir dom. Lenke til kommentar
hemek Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hjelp! Står fast i jedi treningen, og kommer ikke videre fra push-force oppgaven. noen som har et tips? Lenke til kommentar
JauDa Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Dersom du ser på veggen så er det en steintavle for hver golv plate. Bruk push force på denne og den vil snu seg og vise deg hvilket tegn som er det riktige. Lenke til kommentar
hemek Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Takk for den! Hva med lightsaber`n da? Rekker jo ikke frem før buret lukker seg! Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Hva gjør du hvis du ikke kommer frem i tide? Du springer raskere! (Force Speed) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 .. og force pull'er den ut fra buret i siste liten. :smile: Lenke til kommentar
hemek Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Takk igjen Må nok mase litt til! Hvordan i h..... kommer man seg videre!?! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 kaster lightsaberen på tauene som holder blokkene til venstre oppe. det går et par forsøk, men det er iallefall det du skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå