Gå til innhold

JK2: Jedi outcast, Lightsaber Tactics

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er utrolig skuffet over Jedi knight II, jeg synes det første var bedre. De har jo droppet de kuleste force kreftene, de som du kunne kaste ting på andre med, og stjele våpen fra fiendene.

Lightsaber kampene er kulere og grafikken er bedre, det skal de ha. Men, spillet er dårligere. Det er fremdeles et godt spill, men de kunne godt brukt noen ekstra måneder på å gjøre det ferdig.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-15 01:56, Roamer skrev:

Jeg er utrolig skuffet over Jedi knight II, jeg synes det første var bedre. De har jo droppet de kuleste force kreftene, de som du kunne kaste ting på andre med, og stjele våpen fra fiendene.

Eeehh har du forsøkt med Force Pull og/eller Force Push? De gjør samme nytten som i JK1, bortsettfra at de funker enda bedre når du oppnår høyere nivå i de.

EvilEddie har byttet om på taktikkene, rød er (som han sa) treig og kraftig. Blå er kvikk og svak. Gul er "normal" (midt imellom blå og rød).

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-15 01:56, Roamer skrev:

Lightsaber kampene er kulere og grafikken er bedre, det skal de ha. Men, spillet er dårligere. Det er fremdeles et godt spill, men de kunne godt brukt noen ekstra måneder på å gjøre det ferdig.

Force pull er jo det samme som i JK1, og ja kraften tar våpnene fra fienden.

Jeg synes JK2 er helt rått, mye bedre enn ener´n.

Kanskje du skal bruke noen ekstra dager på spillet, før du gir dom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...