loggon Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 "sitat: Nedgangen i mai skyldes derimot ikke bare publiseringssystemet og flyktende kunder. Det var færre arbeidsdager i mai i 2004 enn i 2003, og i følge Komplett-sjefen har også de andre nettbutikkene slitt med tregt salg mai - som nesten kan omtales som en "halv" måned. Ikke psdata ihvert fall der har jeg svidd av k 50` siden jeg byttet levrandør og flyktet fra komplett.no men jeg står ikke med lua i hånden i banken og bytter levrandør hvis det passe meg. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 det var du som var den som følger mye med på hw.no forsiden og på resten av forumet? Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Og med denne tråden ville du.....? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tok ikke helt poenget jeg heller. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 "sitat:Nedgangen i mai skyldes derimot ikke bare publiseringssystemet og flyktende kunder. Det var færre arbeidsdager i mai i 2004 enn i 2003, og i følge Komplett-sjefen har også de andre nettbutikkene slitt med tregt salg mai - som nesten kan omtales som en "halv" måned. Ikke psdata ihvert fall der har jeg svidd av k 50` siden jeg byttet levrandør og flyktet fra komplett.no men jeg står ikke med lua i hånden i banken og bytter levrandør hvis det passe meg. En forklaring? Og med denne tråden ville du.....? Skryte av at han handlet for 50k i mai månde? Lenke til kommentar
loggon Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 "sitat:Nedgangen i mai skyldes derimot ikke bare publiseringssystemet og flyktende kunder. Det var færre arbeidsdager i mai i 2004 enn i 2003, og i følge Komplett-sjefen har også de andre nettbutikkene slitt med tregt salg mai - som nesten kan omtales som en "halv" måned. Ikke psdata ihvert fall der har jeg svidd av k 50` siden jeg byttet levrandør og flyktet fra komplett.no men jeg står ikke med lua i hånden i banken og bytter levrandør hvis det passe meg. En forklaring? Og med denne tråden ville du.....? Skryte av at han handlet for 50k i mai månde? teknikeren du stygge Faèn !. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 "sitat:Nedgangen i mai skyldes derimot ikke bare publiseringssystemet og flyktende kunder. Det var færre arbeidsdager i mai i 2004 enn i 2003, og i følge Komplett-sjefen har også de andre nettbutikkene slitt med tregt salg mai - som nesten kan omtales som en "halv" måned. Ikke psdata ihvert fall der har jeg svidd av k 50` siden jeg byttet levrandør og flyktet fra komplett.no men jeg står ikke med lua i hånden i banken og bytter levrandør hvis det passe meg. En forklaring? Og med denne tråden ville du.....? Skryte av at han handlet for 50k i mai månde? teknikeren du stygge Faèn !. "du stygge faén" var jo bra norsk Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 teknikeren du stygge Faèn !. Jeg setter ikke pris på slike komentarer! Lenke til kommentar
Thel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hehe, hva har egentlig denne posten å gjøre under web-shop erfaringer? Denne artikkelen er vell også garrantert diskutert under "diskuterte artikkeler" Lenke til kommentar
Maj.Ziegler Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Ser ut til at trådstarter kom med et sitat om Komplett...nesten som om han siterer dem, at de har kommet med en forklaring på dårlig omsetning i mai... Banningen er da unødvendig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå