Gauty Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Heisann! Fikk ved en heldig sjanse kjøpt en 6230 til røverkjøpspris (1500 kr), men selvfølgelig ikke helt uten komplikasjoner.. Den hadde seff et defekt bakdeksel, noe jeg merket da jeg kom hjem! Ingen som vet hvor de har begynt å selge deksler til 6230 ute på marknaden? Skulle vært fint med et "knirkefritt" deksel som faktisk sitter på! Endret 7. juni 2004 av Gauty Lenke til kommentar
hakon89 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis du bor i Oslo: Smart Club Alnabru! (Mange forskjellige farger) Hvis du ikke bor i Oslo: Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis du bor i Oslo: Smart Club Alnabru! (Mange forskjellige farger) Hvis du ikke bor i Oslo: JEG BOR I OSLO!!! JIPPII! Dit skal jeg i morgen tidlig! Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Åssen får man av dekselet a? Har fått et hårstrå mellom displayet og dekslet, veldig irriterendes... Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Åssen får man av dekselet a?Har fått et hårstrå mellom displayet og dekslet, veldig irriterendes... Les manualen SOPP! Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) hadde jeg hatt den så... Den ligger hos fattern.. og har ikke mulighet til å få tak i den på noen dager.. Derfor jeg spør her... Det håret ligger jo midt i synsfeltet.. edit: fikk det ut nå.. måtte bare bruke litt rå makt.. Endret 8. juni 2004 av rwd-drifter Lenke til kommentar
Gauty Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 hadde jeg hatt den så... Den ligger hos fattern.. og har ikke mulighet til å få tak i den på noen dager.. Derfor jeg spør her... Det håret ligger jo midt i synsfeltet.. edit: fikk det ut nå.. måtte bare bruke litt rå makt.. hehe oj oj! Høres brutalt ut! Nei, men det finnes sikkert noen sånne brukermanualer på nokia.no vettu Ikke helt fornøyd med min 6230, vurderer å bytte den inn i en P900 med litt mellomlegg, men though, DET ER EN SVÆR TELEFON! men det er lissom fet og da! Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Var festet på samme måte som "alle" nokia dekseler er.. Bare at det sitter litt bedre på denne... Hva er det du ikke er fornøyd med da? Syns alt er perfekt på den telefonen jeg, bortsett fra at jeg ikke får sendt / mottat bilder i mail, og at det er umulig å se hvem som ringer på mørk bakgrunn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå