FleshEater Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg så en film for leenge siden som hadde ganske merkelig handling, det hadde seg slik at når folk leste bøker som en spesiell forfatter hadde skrevet, så ble de gale å begynte å drepe andre folk. Så etterhvert bestemte en fyr seg for at han skulle finne ut hvem det var som skrev bøkene.... Jeg husker ikke mere fra den Jeg lurer på om det er noen som har sett filmen. Hvis så, hadde jeg blitt veldig glad hvis jeg fikk vite tittelen på filmen Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) In the mouth of madness. http://imdb.com/title/tt0113409/ Endret 7. juni 2004 av bdd Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Wohoo!! Tusen takk skal du ha bdd!! Du aner ikke hvor lenge jeg har letet etter den! Nå må jeg se den å finne ut om den er like bra som forige gang jeg så den.. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hehe, ja jeg synes å huske den var ganske bra og veldig skummel for noen år siden jeg også... Får vel se den om igjen en dag EDIT: "se", ikke "de" Endret 7. juni 2004 av bdd Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 er ikke den filmen noe Call of Cthulu greier? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 er ikke den filmen noe Call of Cthulu greier? Oj, finnest det en film om Cthulhu?? Har bare lest masse myter om han jeg... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 In the mouth of madness er basert på en Lovercraft bok, vet ikke om det noe sammenheng med Chtulu(hvordan pokker staves det egentlig?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå