Wizendraw Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Heisann! Jeg har litt problemer med punkbuster i BFV: spillet kutter ut med melding om at punkbuster ikke klarte å oppdatere seg... Har sett at flere har dette problemet, men har ikke funnet noen løsning på det... :/ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Heisann! Jeg har litt problemer med punkbuster i BFV: spillet kutter ut med melding om at punkbuster ikke klarte å oppdatere seg... Har sett at flere har dette problemet, men har ikke funnet noen løsning på det... :/ Jeg har det samme problemet, jeg blir kastet ut av serveren og så kommer det en irreterende PB melding(den stygge 1.01 patchen gjor mer skadde enn den gjor godt )Blir nok fikset i den kommende 1.02 Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Dra inn her og last ned PBWEB (helt øvers). Kjør PBWEB i punkbuster mappen. (dette står også forklar i readme filen.) Vet ikke om dette er tilfellet ditt, men det er iallefall forsøket verd. Det virket til to av kompisene mine. Endret 7. juni 2004 av vorbis Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har også samme problem, prøved løsningen din og håper på det beste jeg Vorbis Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Stemmer det - det er bare å oppdatere PB manuelt. Det har ikke noe med 1.01 som Gandalv snakker om... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Funka for meg iallefall Takk for tipset Vorbis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå