Gå til innhold

Erfaringer med Amraam.no?


Anbefalte innlegg

Jeg registrerer at amraam.no er kåret til den tredje billigste webshoppen for data, etter databutikken og itbutikken. Nå er data- og itbutikken utendlandske bedrifter, altså kan det oppstå problemer med kundeservice og retur av defekte varer. Men jeg har hørt mye positivt om psdata, men vil jo gjerne handle på billigst mulig måte...

hva velger jeg, hva velger dere, god og dårlige sider ved disse bedriftene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker at jeg bestilte et skjermkort på Amraam for et halvt år siden. Jeg fikk ordrebekreftelse, men skjermkortet har ennå ikke kommet :smile:, så jeg bestilte et nytt på komplett.

 

Jeg sier som jeg gjør til alle vennene mine: "les tester og finn den 'beste' om du vil, men for guds skyld: velg komplett!!"

 

Jeg blir sikkert halshugd av enkelte, men sannheten er at komplett gang på gang seiler opp som den mest seriøse webshopen.

 

Komplett data er det eneste valget for meg!!

 

_________________

P4 1.8G, Abit TH7-II, 512 Rdram, Gainward geforce3 ti200 200/400 @ 270/570, IBM 60gb 60GXP

 

MyPHPbase <-- OC-prosjekter og morrobilder

 

[ Denne Melding var redigert av: aG_ på 2002-04-14 19:25 ]

Lenke til kommentar

Tja... komplett og datorbutiken har vel fått mye skjenn pga. enkelte feil de har gjort.

 

Det er vel en viss % av kundemassen det gjelder på lik linje med de andre web-butikkene kan jeg tenke meg. Pga. at de er såpass store, skulle det vel ikke mangle at de har flere klager enn de små bedriftene.

 

Tror ikke du står i noen særlig stor fare uansett hvem du handler fra.

 

Men ha hvertfall i bakhodet at komplett har solgt brukte/defekte deler som nye. Dette tror jeg ikke andre web-butikker har gjort. Det har de sikkert ikke gjort med vilje men jeg tror at de mister oversikten pga. at de er så store. Jeg har hvertfall ingen negative erfaringer med noen av dem jeg har handlet fra. Har handlet fra Microplex, Komplett, Multicom, Datorbutiken, Getoprod og Psdata. Uten problemer.

 

Amraam har jeg ingen erfaringer med, men jeg ville personlig ikke ha noen betenkeligheter med å handle der heller. De er jo et offentlig selskap med ansikt utad de også.

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Amraam er et enmans foretak , det virker iallfall sånn fordi når jeg var innom "butikken" denms så fant jeg ut at det var en person som hadde stappa en leiglighet full av datastash.

 

Har også bestilt derfra og er veldig fornøyd med Amraam.

Har ikke testa ut garantien enda ,men det kommer vell når noe i datan ryker.

Lenke til kommentar

Jeg har kun hatt gode erfaringer med amraam. Bestillinger, avbestillinger og en levering har gått glimrende for min del. Jeg har fått god respons på mail, og de (han?) er veldig hyggelige og hjelpsomme på tlf.

 

Men jeg har ikke hatt sjansen til å teste garanti-betingelsene til noen webshop enda. Det er vel der det pleier å røyne.

 

ps: jeg fikk sony e430 i posten i dag! wooohoooooo [4300 hos it-butikken]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

anraam sucks det er total mangel på kundeservice, har bestilt mitt andre radeon 8500 fra dem og fått et feil sporingsnummer for andre gang og de er ikke mulig og nå på telefon, det har nå gått 3 uker siden jeg bestilte men det har ennå ikke kommet, sist jeg bestilte så kom det en måned etter jeg bestilte og de sa at de sendte det med en gang.

De er ikke intressert i og få kunder og lar være og svare på telefon, styr unna amraam vist du vil ha litt service

 

 

_________________

AMDXp 1800+@1580Mhz

ECS K7S5A

512Mb micron pc2100 DDR

ATI Radeon 8500 (Club 3d 275/275 3,6ns)

IBM 75gxp 60Gb

SB Audigy Player

Koolance miditower vannkjøling

Cpu 25-29c

3d mark 2oo1se:8497poeng

 

[ Denne Melding var redigert av: sub1343 på 2002-06-06 13:36 ]

Lenke til kommentar

Har bare positivt å si om Amraam... har riktignok bare handlet der en gang men han var kjemehyggelig.

 

Og servicen var på topp, jeg prøvde å ringe dit men fikk ikke svar. To minutter etterpå ringte han opp igjen og beklaget at han ikke rakk å svare i telefonen.

Har ikke vært borti noen andre steder som ringer opp igjen når de ser at noen har ringt.

 

Anbefaler Amraam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...