Roella Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg registrerer at amraam.no er kåret til den tredje billigste webshoppen for data, etter databutikken og itbutikken. Nå er data- og itbutikken utendlandske bedrifter, altså kan det oppstå problemer med kundeservice og retur av defekte varer. Men jeg har hørt mye positivt om psdata, men vil jo gjerne handle på billigst mulig måte... hva velger jeg, hva velger dere, god og dårlige sider ved disse bedriftene? Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg husker at jeg bestilte et skjermkort på Amraam for et halvt år siden. Jeg fikk ordrebekreftelse, men skjermkortet har ennå ikke kommet :smile:, så jeg bestilte et nytt på komplett. Jeg sier som jeg gjør til alle vennene mine: "les tester og finn den 'beste' om du vil, men for guds skyld: velg komplett!!" Jeg blir sikkert halshugd av enkelte, men sannheten er at komplett gang på gang seiler opp som den mest seriøse webshopen. Komplett data er det eneste valget for meg!! _________________ P4 1.8G, Abit TH7-II, 512 Rdram, Gainward geforce3 ti200 200/400 @ 270/570, IBM 60gb 60GXP MyPHPbase <-- OC-prosjekter og morrobilder [ Denne Melding var redigert av: aG_ på 2002-04-14 19:25 ] Lenke til kommentar
Xane Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 helt enig! Dersom jeg ikke tar helt feil er komplett med i en kjede? Større --> mer seriøse. Leveringstiden til Komplett er utrolig bra! Ellers har jeg handlet litt på Amraam helt problemfritt. Virker solide de og. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Handlet bare på psdata for rundt 3år siden (visste riktignok ikke om andre websjapper) og jeg har aldri vært misfornøyd med dem! (har aldri hatt noen defekte varer heller da) Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Tja... komplett og datorbutiken har vel fått mye skjenn pga. enkelte feil de har gjort. Det er vel en viss % av kundemassen det gjelder på lik linje med de andre web-butikkene kan jeg tenke meg. Pga. at de er såpass store, skulle det vel ikke mangle at de har flere klager enn de små bedriftene. Tror ikke du står i noen særlig stor fare uansett hvem du handler fra. Men ha hvertfall i bakhodet at komplett har solgt brukte/defekte deler som nye. Dette tror jeg ikke andre web-butikker har gjort. Det har de sikkert ikke gjort med vilje men jeg tror at de mister oversikten pga. at de er så store. Jeg har hvertfall ingen negative erfaringer med noen av dem jeg har handlet fra. Har handlet fra Microplex, Komplett, Multicom, Datorbutiken, Getoprod og Psdata. Uten problemer. Amraam har jeg ingen erfaringer med, men jeg ville personlig ikke ha noen betenkeligheter med å handle der heller. De er jo et offentlig selskap med ansikt utad de også. Sveinl. Lenke til kommentar
Roella Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Ja, komplett er den del av Norkom ( som "øker mest" i norge ). Men psdata er billigere. Og amraam er kåret til den billigste i norge, av hardware.no. Jeg kvier meg for å handle i utlandet. Valget må bli mellom psdata og amraam. Lenke til kommentar
Roella Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Kan man få service og returnere defekte produkter hos komplett data, selv om det er handlet over komplett.no? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 eg har prøvd å bestil eit skjermkort ifrå dei, det var rundt jul.. har forsat ikkje fått det, har heller ikkje høyrt noko ifrå dei Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg ble lei av å stå i kø hos Komplett, nå handler jeg hos Amraam. Det går an å handle over disk der også. God på service og god på pris, anbefales. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Amraam er et enmans foretak , det virker iallfall sånn fordi når jeg var innom "butikken" denms så fant jeg ut at det var en person som hadde stappa en leiglighet full av datastash. Har også bestilt derfra og er veldig fornøyd med Amraam. Har ikke testa ut garantien enda ,men det kommer vell når noe i datan ryker. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Passer best under webshoperfaringer, takk Lenke til kommentar
labri Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Jeg har kun hatt gode erfaringer med amraam. Bestillinger, avbestillinger og en levering har gått glimrende for min del. Jeg har fått god respons på mail, og de (han?) er veldig hyggelige og hjelpsomme på tlf. Men jeg har ikke hatt sjansen til å teste garanti-betingelsene til noen webshop enda. Det er vel der det pleier å røyne. ps: jeg fikk sony e430 i posten i dag! wooohoooooo [4300 hos it-butikken] Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-15 10:55, SirHartge skrev:Passer best under webshoperfaringer, takk Viss eg ikkje har mista heilt oversikta så er det vel faktisk der denne tråden befinn seg.....:smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Quote: On 2002-04-14 23:44, Xane skrev:.....helt enig! Dersom jeg ikke tar helt feil er komplett med i en kjede? Større --> mer seriøse. Leveringstiden til Komplett er utrolig bra!..... Ja for Telenor og Elkjøp og slike store bedrifter er jo supre på support... eller NOT Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 http://www.hardware.no/webshoper/vurdering...ger/psdata.html :smile: Lenke til kommentar
sirius Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Det eneste negativer er at han har blitt dårlig til å svare på mail. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 anraam sucks det er total mangel på kundeservice, har bestilt mitt andre radeon 8500 fra dem og fått et feil sporingsnummer for andre gang og de er ikke mulig og nå på telefon, det har nå gått 3 uker siden jeg bestilte men det har ennå ikke kommet, sist jeg bestilte så kom det en måned etter jeg bestilte og de sa at de sendte det med en gang. De er ikke intressert i og få kunder og lar være og svare på telefon, styr unna amraam vist du vil ha litt service _________________ AMDXp 1800+@1580Mhz ECS K7S5A 512Mb micron pc2100 DDR ATI Radeon 8500 (Club 3d 275/275 3,6ns) IBM 75gxp 60Gb SB Audigy Player Koolance miditower vannkjøling Cpu 25-29c 3d mark 2oo1se:8497poeng [ Denne Melding var redigert av: sub1343 på 2002-06-06 13:36 ] Lenke til kommentar
[E.T]Fatfuck Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Har bare positivt å si om Amraam... har riktignok bare handlet der en gang men han var kjemehyggelig. Og servicen var på topp, jeg prøvde å ringe dit men fikk ikke svar. To minutter etterpå ringte han opp igjen og beklaget at han ikke rakk å svare i telefonen. Har ikke vært borti noen andre steder som ringer opp igjen når de ser at noen har ringt. Anbefaler Amraam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå