Gå til innhold

reperajon av skadete filer(går det ann?)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har norman virus control. Når jeg bruker "den" til å søke etter virus, skadete filer osv på hardiskene så finner "den" fire skadete filer.

Disse skadete filene ligger på:

c:\system volume information\_restore{masse tall og bokstaver}\RP...\A.....exe

..............................................................................................................dll

..............................................................................................................dll

Der hvor jeg har skrevet ....... er det likt som den øverst

Det er fire av disse filene, bare med forskjellige tall og bokstaver og forskjellige på slutten(den ene har exe og de tre andre har dlll).

Hvordan reparerer man dem?(for det er vel dumt å slette disse filene)

Hva er det egentlig de skada filene gjør med pc'en?

Takker sinnsykt for all hjelp

Endret av eirik99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Du kan bare ignorere disse.

For det første ligger filene i system restore og hra ingenting å si for drift av maskinen.

For det andre er det ikke sikkert filene er skadet i det hele tatt. Dette kan fks være filer som bare ender på en litt rar måter om derfor blir tolket som skadet.

Lenke til kommentar

det lureste ville vel være å slå av system restore slik at disse filene slettes, deretter skru system restore på igjen og sette et restore punkt. Dermed så er alt rimelig fint igjen.

Nb! Dette gjelder vel og merke hvis pcen din fungerer fint idag og du ikke har noen system restore punkt du trenger!!!!

ikke kom å klag til meg hvis du gjør noe du ikke skulle :no:

Lenke til kommentar

Det går og ann å opprette eit nytt systemrestore punkt ved å kjøre Systemgjennoppretting, og så kjøre Diskopprydding og gå på Flere alternativer og Rydd opp i Systemgjenoppretting.

Dette fjerner alt untatt det siste som du nettopp oppretta :)

Lenke til kommentar
Det går og ann å opprette eit nytt systemrestore punkt ved å kjøre Systemgjennoppretting, og så kjøre Diskopprydding og gå på Flere alternativer og Rydd opp i Systemgjenoppretting.

Dette fjerner alt untatt det siste som du nettopp oppretta :)

supert husket ikke hvor dette valget var, takk for tipset!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...