Gå til innhold

På utkikk etter ett lite kabinett.

Anbefalte innlegg

Har i lengre tid nå hatt ett Addtronics 7896 (stort og fint), men har nå gått lei den store kolossen og er ute etter det minste kabinettet jag kan få tak i til mitt Abit TH7-II Raid.

Aashima har dette:

http://www.aashima.com/products/product.ht...htm?artnr=12928

kabinettet måler: 360 x 222 x 431 mm

Multicom selger en utgave av dette med 250w psu, men kabinettet er det samme. Psu trenger jeg ikke da jeg har tenkt til å benytte Enermax`n jeg har.

Ulempen med dette kabinettet er at hvis jeg setter i TH7-II kortet vil jeg kun kunne benytte den øverste 5 1/4 brønnen pga størelsen til kortet (i følge svar fra multicom).

Noen som har dette kabinettet? og vet hvordan det står til med plassen. Eller kanskje noen har noen andre forslag til små kabinetter. eneste kravet er vel at jeg må ha 3 stk eksterne 5 1/4 brønner (2stk må kunne brukes til cd-rom).

Ett altenaltiv hadde vært Aopen H500, men jeg finner ingen som har dette - noen som har sett dette kabinettet hos en webshop? Aopen sine HQ er helt uaktuelt

Det er ikke aktuelt å bygge selv med det første.

Noen som vet?

Med vennlig hilsen

EE

Noen som er int. i ett Addtronics 7896?

[ Denne Melding var redigert av: EvilElvis99 på 2002-04-14 19:14 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du orker kan det være kjempestilig å mekke noe selv da. Jeg kunne tenke meg å lage en liten desktop kabinett (hovedkortet ligger) også plass til en liten kjøleribbe + vifte over, og i samme planet skal en harddisk være. Og over der igjen skal det være plass til cd-rom / cd brenner. Da blir vel kabinettet så stor som ca to bærbar maskin oppå hverandre.

Lenke til kommentar

eg har eit slikt karbinett, berre med litt anleis front

det er eit greit karbinett, er svært lite. men psu`en ligger atmed cpu tviler på at du kan presse så stor kjøler på cpu`en før at du ikkje får plass. Eit lite problem til det er ikkje beint under, det står litt og vipper

viss du skal ha eit lite karbinett og ikkje har allt for stramt budsjett så vil eg anbefale deg å kjøpe eit litt dyrer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...