Jonnar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:nei -Kalkulator: ja -JAVA:nei -Email klient: nei -Spill: Nei, overhodet ikke nødvendig Form: -Helst klapp, men "vanlig" går fint -Vekt: Ikke spesielt viktig -Antenne: Integrert, men ikke livsviktig Skjerm: Farge - Helst 65000+ -Størrelse på skjerm er ikke så viktig, men stor skjerm kan jo være kjekt -Touchscreen: Nei Pris: Jeg vet ikke helt pris, men absolutt maks tror jeg går på ca 2000 kr... Kanskje videreført med dJuice abb fra telenor... Diverse: -Merke: Helst Ericsson, men går fint med Nokia -Kamera: Ja. -Videokamera: nei. -Symbian: ? -Triband: ja. (Veldig viktig, siden jeg skal bo i USA i 10 mnd) -Infrarød port: Ikke viktig -Bluetooth: Ikke viktig -Minne: ? -Minnekort?: Nei -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: nei -Radio: ja, men ikke nødvendig -Wlan: nei -3g(UMTS): ? Batterilevetid: Viktig Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva med en Sony Ericsson Z600? Har det meste av funskjoner og ser bra ut. Du får den for 849,- m/abn evt. videreføring av abn. Sony Ericsson Z600 Lenke til kommentar
tbone Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) SE T630 til kr 1.498,- med 12 mnd binding m/djuice hos Spaceworld. Edit: 1 399,- med samme vilkår hos Elkjip. Endret 7. juni 2004 av tbone Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 SE t630 eller Z600! De er begge bra!!! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Det er disse to jeg har gått og siklet etter en stund, men har aldri funnet en akseptabel pris. Det er nemlig litt trangt med penger for øyeblikket siden jeg skal reise... Kanskje det blir ny mobil likevel?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå