Framerate Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja jeg har tatt opp noen strema fimer med VLC og vil gjerne brenne dem som VCD men Nero og andre VCD programmer finner ikke codecen eller noe... Hvordan skal jeg kunne brenne dette matrialet som VCD? Laste ned ny codec? Hvilke? Vet dette er Skjermkort og skjermer men det codec forumet var litt daut Takk Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) skjermkort? Då hadde t.o.m. windows forumet passa betre, eller off-topic. Men aller best, post hvor det høyrer heime. edit: /me lurer på kva denne reporter knappe er til. /me trykker nei så gøy det var Endret 7. juni 2004 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Man poster ikke hvor som helst fordi "det og det forumet var for daut". I andre tilfeller hadde jeg kanskje latt posten gå gjennom, og bare flyttet den, men når bruker med viten og vilje poster feil, stenger jeg... og gir en advarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg