Gilbert Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) problem løst - og posten kan slettes Endret 7. juni 2004 av fjartan Lenke til kommentar
am3k Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nok en gang føler jeg for å pressisere at vi burde kunne slette _egne_ poster Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Nok en gang føler jeg for å pressisere at vi burde kunne slette _egne_ poster Niks. Hadde vært kjipt hvis en dude som hadde startet en 50-siders tråd hadde slettet alle de gode poengene som kommer senere i tråden bare fordi han fikk svaret. Er ikke værre enn å sende PM til en moddis eller rapportere hvis du vil ha en post slettet uansett. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Mitt synspunkt er at det er helt idiotisk å endre postene på denne måten, da spørsmålet som ble spurt kan være til hjelp for mange andre. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hadde holdt å endre topic til å ha *løst* etter spørsmål, og edite første post til å inneholde svaret. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 sorry folx, prøver å holde et visst nivå på spørsmålene mine, og tenkte det var greiere at vi lett overså denne posten til den ble slettet, istedenfor at den ble en diskusjon - men så feil kunne jeg ta... man trenger vel ikke kommentere alt her inne? Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Mitt synspunkt er at det er helt idiotisk å endre postene på denne måten, da spørsmålet som ble spurt kan være til hjelp for mange andre. Aner ikke hva spørsmålet var her engang, men er enig med SirIce Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Da stenger vi denne. Og vennligst aldri gjør dette her igjen, det er ikke slik forumet skal fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg