zacka Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Waate-Wenche Klamme-Kari Blaude-Bjørg Sado-Sigrid Unnskyld, måtte bare Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 KARI? KARI BRÆMNES!! måtte bare jeg også Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 du sprayer kabisset ditt sort. setter det i et hjørne hvor ingen kan se det og later som du ikke har en pc.. :PPP (kl er 4 på natta.. er litt trøtt ) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 OK litt mere seriøst forslag da... Gi den dame navn, så kan du kalle den B-itch når den slår seg vrang "ZO Power" Z for Zero, O for On det er liksom digital signalene. Ikke at jeg ville gitt min PC det navnet da men, (den bør heller hete Flisa, siden den er bygget av tre og jeg fikk ei fet flis under neglen som gav litt skrivevansker en uke.) Polar flash, polar penguin (hvis du kjører linux ) Arctic Box, Beast , eeeh hmm Lenke til kommentar
blackeyedragon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du kan kalle den "Mini Me" Lenke til kommentar
Piraro76 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hmm... Nærkontakt av tredje grad...? Dere vet... De derre juletre-ufoene som spiller på hønn... (horn for dere som ikke skjønner dialekt ) Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hmm... Nærkontakt av tredje grad...? DuDii DuDuDaaa Lenke til kommentar
bLoOdFiSh Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 er ikkje dette litt off topic? skulle ikkje det handle om namn på maskiner? Pcen må heite eit jentenamn Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 er ikkje dette litt off topic? skulle ikkje det handle om namn på maskiner?Pcen må heite eit jentenamn Hvorfor? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 En slik post som denne passer under Off topic --> søppel. Slutt med all spammingen i denne posten. Hold dere til topic Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Børre. (Sikter til trådemne ja.) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Bare kall den det den er, en PC... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Kall den for Vidar. Nesj, kall den heller Henrik. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) assa.....styla til ytterste grensejeg har kasta inn så mye lys....og etches...at det er nok har et raidmax scorpio Senkesett og hekkspoiler også da? Høres ut som om det er bare ett navn som passer: Yallamekk Endret 8. juni 2004 av bigbom Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) slutt å mas om bilder, gutten er for feig... min pc har forresten ikke navn, men når jeg snakker om den kaller jeg den "kjerra"... Edit: død over leif (ikke ta det ille opp viss noen heter leif) Endret 8. juni 2004 av alex503 Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 slutt å mas om bilder, gutten er for feig... Kjerring er vel dekkende. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 nå slutter jeg denna jævla topicen her......var vel ingen vits alikavel ser d ut som Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg