Vice Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har heller ikke særlig sansen for han figuren. Kanskje litt morsom, men mest irriterende. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Det er få ting her i verden som får meg til å le hardere enn: Hi principal skinner, hi super-nintendo chalmers eller he told me to burn things! The Simpsons er absolutt den beste komiserien som er gått på TV (monty python og futurama er på 2 og 3)! Så mange morsomme små biroller som bidrar med så mye, f eks: Ralph, Martin, Comic book guy og (lenge leve) Hans Moleman.... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 The Simpsons, Friends, Seinfield, Kongen av Queens og Monty Python er de beste, men kan ikke se for meg noen mix. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 The Simpsons, Friends, Seinfield, Kongen av Queens og Monty Python er de beste, men kan ikke se for meg noen mix. Ikke engang en Futurama meets The Simpsons? Noe ala Flintstones/Jetsons? Det tror jeg hadde vært grådig genialt! Kanskje ikke Monty Python og Friends, da... Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 The Simpsons, Friends, Seinfield, Kongen av Queens og Monty Python er de beste, men kan ikke se for meg noen mix. Ikke engang en Futurama meets The Simpsons? Noe ala Flintstones/Jetsons? Det tror jeg hadde vært grådig genialt! Kanskje ikke Monty Python og Friends, da... Selvfølgelig, hvordan kunne jge glemme Futurama.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 huffameg er mye bra å velge mellom.. men jeg blir nesten sur på jerry stiller i "Kongen av Queens" begynner å synes synd på Doug (Samme for Ray og Debra i alle elsker Raymond).. Seinfeld synes jeg er kjedelig.. alltid noen idiotiske problemstillinger... Friends, Futurama, The Simpsons ++ er fett Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Syns det allerede finnes vannvittig mye bra og kommer derfor til å nevne noe som er nevnt før da. "Moro-serier": Kongen Av Queens Friends Pizzagjengen Seinfeld "Fawlty Towers" Bundy The Simpsons God Morgen Miami (Relativt ukjent men jeg syns da det var moro jeg da. ) Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 The Simpsons - Genial serie! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 huffameg er mye bra å velge mellom.. men jeg blir nesten sur på jerry stiller i "Kongen av Queens" begynner å synes synd på Doug (Samme for Ray og Debra i alle elsker Raymond).. Seinfeld synes jeg er kjedelig.. alltid noen idiotiske problemstillinger... Friends, Futurama, The Simpsons ++ er fett 100% enig med deg der! Sitcoms blir for teit, det samme skjer jo i alle seriene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå