Gå til innhold

Den perfekte komiserie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er få ting her i verden som får meg til å le hardere enn:

Hi principal skinner, hi super-nintendo chalmers

eller

he told me to burn things!

The Simpsons er absolutt den beste komiserien som er gått på TV (monty python og futurama er på 2 og 3)! Så mange morsomme små biroller som bidrar med så mye, f eks: Ralph, Martin, Comic book guy og (lenge leve) Hans Moleman....

Lenke til kommentar
The Simpsons, Friends, Seinfield, Kongen av Queens og Monty Python er de beste, men kan ikke se for meg noen mix.

Ikke engang en Futurama meets The Simpsons? Noe ala Flintstones/Jetsons? Det tror jeg hadde vært grådig genialt! :thumbup:

Kanskje ikke Monty Python og Friends, da... :hmm:

Lenke til kommentar
The Simpsons, Friends, Seinfield, Kongen av Queens og Monty Python er de beste, men kan ikke se for meg noen mix.

Ikke engang en Futurama meets The Simpsons? Noe ala Flintstones/Jetsons? Det tror jeg hadde vært grådig genialt! :thumbup:

Kanskje ikke Monty Python og Friends, da... :hmm:

Selvfølgelig, hvordan kunne jge glemme Futurama.. :blush:

Lenke til kommentar

huffameg :p

er mye bra å velge mellom.. men jeg blir nesten sur på jerry stiller i "Kongen av Queens" begynner å synes synd på Doug (Samme for Ray og Debra i alle elsker Raymond).. Seinfeld synes jeg er kjedelig.. alltid noen idiotiske problemstillinger... Friends, Futurama, The Simpsons ++ er fett :thumbs:

Lenke til kommentar

Syns det allerede finnes vannvittig mye bra og kommer derfor til å nevne noe som er nevnt før da.

"Moro-serier":

• Kongen Av Queens
  • Friends
  • Pizzagjengen
  • Seinfeld
  • "Fawlty Towers" :w00t:
  • Bundy
  • The Simpsons
  • God Morgen Miami (Relativt ukjent men jeg syns da det var moro jeg da. :green: )

Lenke til kommentar
huffameg :p

er mye bra å velge mellom.. men jeg blir nesten sur på jerry stiller i "Kongen av Queens" begynner å synes synd på Doug (Samme for Ray og Debra i alle elsker Raymond).. Seinfeld synes jeg er kjedelig.. alltid noen idiotiske problemstillinger... Friends, Futurama, The Simpsons ++ er fett :thumbs:

100% enig med deg der! Sitcoms blir for teit, det samme skjer jo i alle seriene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...