Jonnar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sett sammen din perfekte komiserie. Hvem som helst, fra hvilken som helst serie blandet sammen til den ultimate komiserien for deg...Vil du ha med Grissom fra CSI sammen med Dennis Finch fra Blush? Go ahead. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Synest Friends og Kongen Av Queens er dei beste, men vil ikkje mixe dei. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Da må vi ha med Homer Simpson, Larry David, Jerry Seinfeld og Joey Tribbiani som bor på samme rom...Her hadde det nok skjedd litt av hvert Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Dere har glemt en av verdens morsomste menn: Jerry Stiller (faren til Ben Stiller) Han spiller faren til George i Seinfeld og faren til Carrie i Kongen av Queens. "Lemoon ices!!!!" Endret 7. juni 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fra Alle elsker raymond tråden: Den perfekte serien: Frank (fra alle elsker raymond), Richie (fra kongen av queens), butleren fra the nanny, finch fra blush, eddie fra grounded for life og gutten fra 8 simple rules! Charlie Sheen fra 2 and a half men kan være guest star innimellom. PS: Jeg tåler ikke Jerry Stiller... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Seinfeld finnes allerede. Det er den perfekte komiserie Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Seinfeld finnes allerede. Det er den perfekte komiserie Seinfeld: Det er morsomt hvis du ser en episode innimellom, og det finnes klassikere (soup nazi) men mer enn tre-fire episoder og det går i bildet mitt.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) married with children møter simpsons.. bare tenkt hva slags eventyr simpsons familien og budy familien kommer til å få sammen Endret 7. juni 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Som nevt over, den perfekte serie finnes, nemlig SEINFELD. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Som nevt over, den perfekte serie finnes, nemlig SEINFELD. ...og Friends. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Monty phyton er den perfekte komiserien (ja, det har blitt sendt episoder også med sketsjer) Inger over, ingen vedsiden, men noen langtlangt under. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det gode livet i Alaska. Har allerede sagt nok Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Simpsons, Friends, og South park, er heeelt perfekte serier synes nå jeg Endret 7. juni 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Monty phyton er den perfekte komiserien (ja, det har blitt sendt episoder også med sketsjer)Inger over, ingen vedsiden, men noen langtlangt under. Der har du det! Monty er skikkelig kvalitets saker! Kom nettopp også på gamle SNL med Farley, Spade og Sandler... Det er genialt.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) ...blablablablabla.... PS: Jeg tåler ikke Jerry Stiller... e du syk da?? men, ja. den perfekte komiserie finnes: SEINFELD! den har klart de beste karakterene(inkludert Jerry Stiller) Endret 10. juni 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 ...blablablablabla.... PS: Jeg tåler ikke Jerry Stiller... e du syk da?? men, ja. den perfekte komiserie finnes: SEINFELD! den har klart de beste karakterene(inkludert Jerry Stiller) Nei, frisk som en fisk. Han er dødsirriterende. Hver eneste episode av kongen av queens gjør han det samme: klikker over pga noe helt trivielt og kjefter på alle, for så å løpe ned på rommet sitt.. tåpelig.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Forviklingar + South Park = Da tror jeg nok at det skulle la seg gjøre å dø av latter. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 RED DWARF og 3rd rock from the sun samt The 70's show Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 men, ja. den perfekte komiserie finnes: SEINFELD!den har klart de beste karakterene(inkludert Jerry Stiller) Må si meg uenig der. The Simpsons har jo mange (MANGE) helt fantastiske personligheter. I mine øyne nermest "den perfekte komiserie". Men som så mange har sagt før, smaken er som baken. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nei, frisk som en fisk. Han er dødsirriterende. Hver eneste episode av kongen av queens gjør han det samme: klikker over pga noe helt trivielt og kjefter på alle, for så å løpe ned på rommet sitt.. tåpelig.. Hør, hør. Fyren er ikke morsom for fem øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå