Gå til innhold

LCD (16ms iiyama) til 3000kr. bra kjøp?

Anbefalte innlegg

3000kr for denne skjermen, er det mye skjerm for pengene?

iiyama (ikke dvi) men billig!

Dette må jo være et kjempe-tilbud eller er det feil?

burde jeg fortsatt (og ja jeg har de 5000kr) kjøpe NEC 1760NX?

Sånn pris i forhold til ytelse. Som skjerm i helhet, brukes til det meste innenfor Pc.

Men er jo "student" da. Så penger er ikke noe jeg hiver rundt meg.

edit: endret litt på dårlig emnefelt jeg...

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3000kr for denne skjermen, er det mye skjerm for pengene?

iiyama (ikke dvi) men billig!

Dette må jo være et kjempe-tilbud eller er det feil?

burde jeg fortsatt (og ja jeg har de 5000kr) kjøpe NEC 1760NX?

Sånn pris i forhold til ytelse. Som skjerm i helhet, brukes til det meste innenfor Pc.

Men er jo "student" da. Så penger er ikke noe jeg hiver rundt meg.

Nec 1760NX har jo fått veldig bra kritikk over alt da!

Ville anbefalt å kjøpe deg den skjermen (Nec 1760NX) ;)

Lykke til anyway!

Lenke til kommentar
Hmmm, tror dette er en sak for Oivind_dhale jeg.

Dvi skal vist være et "must" på lcd skjermer sp vidt jeg har lest her i forumet. Lest den store lcd testen?

DVI gir et VELDIG mye skarpere bilde !

Sjekka selv, med VGA blir det sånn skurrete..

Lenke til kommentar

Har lest den, og ja... vet at dahle og Lcd kara er "pro_dvi" folk...

Men jeg vet ikke om det er viktig for meg. Jeg vil jo ha en bra skjerm. Men jeg har aldri hatt noe Super skjerm og 5000kr er Mye for meg. Er ca 1 månedslønning bort på 1 ting liksom. TV versionen av denne ble jo testet av enden (som er litt iiyama fanatiker om jeg ikke husker feil) og den ble jo godt tatt imot i hans hjem.

Edit: og jeg hører også at iiyama har veldig bra analog til digital konverter. Rett meg om jeg tar feil, ikke om jeg skriver feil :p

Endret av bugbear
Lenke til kommentar

Den iiyamaen gir deg absolutt mye for pengene. Nec er i en annen klasse men det fremgår jo av prisen. Iiyama er en skjerm du vil verdsette meget mye i 3 år fremover helt til du oppgraderer til en sinnsykt 20".

uansett er overgangen fra CRT ganske så stor med tanke på surfing etc...

Lenke til kommentar

sitter med den skjermen akkurat nå, sier bare en ting..go for it, utseendet er kanskje ikke så spennende men lys,farge og responstid er på et høyt stadie hos Iiyama!

Auto funksjonen fungerer skremmende bra, ekst. strøm adapter og prisen "beste 17" "spillskjerm her hos hardware :wee:

3000,- for den er et røverkjøp :)

Endret av nord
Lenke til kommentar

Oi, dette var billig, 16ms høres jo forlokkende ut men det er vel forskjell på hvordan dette måles? Går det ann og alikevel anta at denne skjermen vil være kurant i spill? Har noen av forumets eksperter kikket på denne? (For eksempel Øivind Dahle). Bra kjøp?

Lenke til kommentar
Oi, dette var billig, 16ms høres jo forlokkende ut men det er vel forskjell på hvordan dette måles? Går det ann og alikevel anta at denne skjermen vil være kurant i spill? Har noen av forumets eksperter kikket på denne? (For eksempel Øivind Dahle). Bra kjøp?

Den iiyamaen gir deg absolutt mye for pengene. Nec er i en annen klasse men det fremgår jo av prisen. Iiyama er en skjerm du vil verdsette meget mye i 3 år fremover helt til du oppgraderer til en sinnsykt 20".

uansett er overgangen fra CRT ganske så stor med tanke på surfing etc...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...