Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

internett blir tregere og tregere.

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

ingen firewall som skal redusere båndbredden...

kobler ikke til via router heller.

win xp - alt ser ut til å fungere utmerket, men internett blir plutselig suppetreigt en liten stund etter jeg har koblet til.

når jeg kobler i fra så fryser maskinen i ca 5-7sek, helt umulig å gjøre noe som helst, så fungerer alt utmerket igjen.

når jeg da kobler opp til internett igjen, så fryser maskinen i noen sek, så funker alt fint igjen og internett er like raskt som normalt.

så etter en stund så blir det tregt igjen, msn kobler seg automatisk fra, samme gjelder irc, får ikke til å åpne internettsider.

har kjørt search&destroy men finner ingenting som skal kludre til for meg.

har kjørt norton antivirus 2004 uten å finne noe som helst.

for noen dager tilbake siden var jeg infisert av sasser viruset, men brukte sasser remover (dog ser jeg at lsass ligger å kjører under prosesser, men når jeg kjører sasser remover tool så får jeg beskjed om at maskinen ikke er infisert)

tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd det samme fleire gangar sjøl. Riktignok ikkje sasser, men dog.

Løysinga for meg var ganske enkelt å finne kva prog som kjørte, fjerne det frå oppstarten (start -> kjør -> msconfig) og så finne det manuelt på HD og slette det.

EDIT: fant ut at lsass.exe kjørte hos meg og. Det er visst ei normal windows systemfil. sjekk denne linken for å finne ut meir om sasser viruset: programmer.no ...........

Endret av Fatboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...