Gå til innhold

DrømmeSpillet?

Anbefalte innlegg

Drømmespillet... Må være CM4 03/04 sin evne til å holde meg til pc-en mange timer hver dag gjennom mange uker og måneder, blandet med SWG sine store planeter, flott grafikk og mange tusen spillere på en gang.. Og HL2 sitt gameplay.

Også kan man jo alltids slenge inn et par fotorealistiske nakenmodeller da. Bare for morro skyld. :love:

Så du vil spille en stor fotballkamp med 1000 spillere på hvert lag på en av SWG sine planeter, der du styrer I 1.person HL-style mens playboy babes står på sidelinja å stripper? Hørtes ut som litt av et spill du gitt..... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Drømmespillet... Må være CM4 03/04 sin evne til å holde meg til pc-en mange timer hver dag gjennom mange uker og måneder, blandet med SWG sine store planeter, flott grafikk og mange tusen spillere på en gang.. Og HL2 sitt gameplay.

Også kan man jo alltids slenge inn et par fotorealistiske nakenmodeller da. Bare for morro skyld.  :love:

Så du vil spille en stor fotballkamp med 1000 spillere på hvert lag på en av SWG sine planeter, der du styrer I 1.person HL-style mens playboy babes står på sidelinja å stripper? Hørtes ut som litt av et spill du gitt..... :p

Mmmmm....! :love::D

Må sjefe over 999 av spillerne, mens jeg spiller en.. Om man skal kombinere CM4/HL2. Også må det kunne gå ann å f.eks. rive opp hjørneflagget og kaste det på andre spillere.. (HL2 sin fysikkmotor) .. Fun! :D

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
Det må vere et spill der man kan jøre alt ! skate,sykle kjøre bil,motorsykkel masse oppdrag style bila og lingnende..

:yes: Det er vell kanskje slik spillene blir om et par år får vil håpe :)

Du må vel ha den mest bedritne hjemmesia jeg har sett!!

*LOL*

Faen ta deg!! Nå gikk jeg dit, bare for å få det bekrefta... Og.. joa...

Den derre lita over ting du ikke liker.... OMG!!!!!!!!!!!! :scared:

EDIT: ALT på siden!!!!!!! (Se over on tvil. :p )

Endret av Corduroy
Lenke til kommentar

Drømmespillet ville vært et spill der hele jorden er rendret i sinnsyk grafikk med støtte for bilspill/krigspill/flyspill/båtspill/togspill etc etc på samme platform :p

Dette er selvfølgelig sinnsykt mye å be om (spillet hadde jo blitt enormt i størrelse) men er jo lov å håpe på at noen gidder å realisere en slik drøm..

Lenke til kommentar

Mitt drømmespill må være som en har sagt ihvertfall å få "være" med i 2 verdenskrig ! at mappene var uendelige store akkurat som i nåtid ! du kunne kjøre til hvilken front du ville..beorde tropper og slikt ! digger 2. verdenskrig spill ! er så døfett ! gleder meg til Brother In Arms kommer ut :yes:

Lenke til kommentar

Det måtte blitt et online spill, med blanding av alle sjangere. Noen ser spillet fra oven og planlegger strategi i realtime. Andre er soldater som i et FPS skyte spill. Andre kjører fly og andre kjøretøy som i en simulator. Og noen planlegger større taktiske grep som i strategi spill som ikke er realtime, ålanlegge hva man skal satse på av ressuser osv. Alle spillerne får xp som i RPG slik at man kan bli bedre til forskjellige ting, soldatene får feks bedre sikte, taktikerne får bedre priser ved handel osv.

Alt er seffølgelig i helt sinnsyk grafikk og brettene er like store som jorda...

Lenke til kommentar
Det måtte blitt et online spill, med blanding av alle sjangere. Noen ser spillet fra oven og planlegger strategi i realtime. Andre er soldater som i et FPS skyte spill. Andre kjører fly og andre kjøretøy som i en simulator. Og noen planlegger større taktiske grep som i strategi spill som ikke er realtime, ålanlegge hva man skal satse på av ressuser osv. Alle spillerne får xp som i RPG slik at man kan bli bedre til forskjellige ting, soldatene får feks bedre sikte, taktikerne får bedre priser ved handel osv.

Alt er seffølgelig i helt sinnsyk grafikk og brettene er like store som jorda...

Helt enig i det! Da hadde valgmulighetene og realismen vært sinnsykt bra! Men det er nok leeenge til et sånt spill kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...