Tåkefyrste Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Drømmespillet... Må være CM4 03/04 sin evne til å holde meg til pc-en mange timer hver dag gjennom mange uker og måneder, blandet med SWG sine store planeter, flott grafikk og mange tusen spillere på en gang.. Og HL2 sitt gameplay. Også kan man jo alltids slenge inn et par fotorealistiske nakenmodeller da. Bare for morro skyld. Så du vil spille en stor fotballkamp med 1000 spillere på hvert lag på en av SWG sine planeter, der du styrer I 1.person HL-style mens playboy babes står på sidelinja å stripper? Hørtes ut som litt av et spill du gitt..... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Drømmespillet... Må være CM4 03/04 sin evne til å holde meg til pc-en mange timer hver dag gjennom mange uker og måneder, blandet med SWG sine store planeter, flott grafikk og mange tusen spillere på en gang.. Og HL2 sitt gameplay. Også kan man jo alltids slenge inn et par fotorealistiske nakenmodeller da. Bare for morro skyld. Så du vil spille en stor fotballkamp med 1000 spillere på hvert lag på en av SWG sine planeter, der du styrer I 1.person HL-style mens playboy babes står på sidelinja å stripper? Hørtes ut som litt av et spill du gitt..... Mmmmm....! Må sjefe over 999 av spillerne, mens jeg spiller en.. Om man skal kombinere CM4/HL2. Også må det kunne gå ann å f.eks. rive opp hjørneflagget og kaste det på andre spillere.. (HL2 sin fysikkmotor) .. Fun! Endret 8. juni 2004 av djorgen Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 UFO: Enemy Unknown med bedre lyd og grafikk Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Min drøm er å ha tid og anledning til å spille alle de kule spilla som allerede finnes! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) FallOut 3... FallOut bare; Større, bedre og mer av det... EDIT: The Fall kan bli no VIRKELIG bra... Endret 8. juni 2004 av Corduroy Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Need for speed underground2 blir et drømme spill vis det blir som jeg har lest på nette Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 kort sagt: gta blandet med battlefield og morrowind Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Må si meg enig med de som sier Fallout 3. Ellers så tror jeg nok Stalker kommer til å bli mitt drømmespill. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det må vere et spill der man kan jøre alt ! skate,sykle kjøre bil,motorsykkel masse oppdrag style bila og lingnende.. Det er vell kanskje slik spillene blir om et par år får vil håpe Du må vel ha den mest bedritne hjemmesia jeg har sett!! Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Det må vere et spill der man kan jøre alt ! skate,sykle kjøre bil,motorsykkel masse oppdrag style bila og lingnende.. Det er vell kanskje slik spillene blir om et par år får vil håpe Du må vel ha den mest bedritne hjemmesia jeg har sett!! *LOL* Faen ta deg!! Nå gikk jeg dit, bare for å få det bekrefta... Og.. joa... Den derre lita over ting du ikke liker.... OMG!!!!!!!!!!!! EDIT: ALT på siden!!!!!!! (Se over on tvil. ) Endret 8. juni 2004 av Corduroy Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Drømmespillet ville vært et spill der hele jorden er rendret i sinnsyk grafikk med støtte for bilspill/krigspill/flyspill/båtspill/togspill etc etc på samme platform Dette er selvfølgelig sinnsykt mye å be om (spillet hadde jo blitt enormt i størrelse) men er jo lov å håpe på at noen gidder å realisere en slik drøm.. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Mitt drømmespill må være som en har sagt ihvertfall å få "være" med i 2 verdenskrig ! at mappene var uendelige store akkurat som i nåtid ! du kunne kjøre til hvilken front du ville..beorde tropper og slikt ! digger 2. verdenskrig spill ! er så døfett ! gleder meg til Brother In Arms kommer ut Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det måtte blitt et online spill, med blanding av alle sjangere. Noen ser spillet fra oven og planlegger strategi i realtime. Andre er soldater som i et FPS skyte spill. Andre kjører fly og andre kjøretøy som i en simulator. Og noen planlegger større taktiske grep som i strategi spill som ikke er realtime, ålanlegge hva man skal satse på av ressuser osv. Alle spillerne får xp som i RPG slik at man kan bli bedre til forskjellige ting, soldatene får feks bedre sikte, taktikerne får bedre priser ved handel osv. Alt er seffølgelig i helt sinnsyk grafikk og brettene er like store som jorda... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Enig! Endret 8. juni 2004 av ReSSaA Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Det måtte blitt et online spill, med blanding av alle sjangere. Noen ser spillet fra oven og planlegger strategi i realtime. Andre er soldater som i et FPS skyte spill. Andre kjører fly og andre kjøretøy som i en simulator. Og noen planlegger større taktiske grep som i strategi spill som ikke er realtime, ålanlegge hva man skal satse på av ressuser osv. Alle spillerne får xp som i RPG slik at man kan bli bedre til forskjellige ting, soldatene får feks bedre sikte, taktikerne får bedre priser ved handel osv.Alt er seffølgelig i helt sinnsyk grafikk og brettene er like store som jorda... Helt enig i det! Da hadde valgmulighetene og realismen vært sinnsykt bra! Men det er nok leeenge til et sånt spill kommer! Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hmm, Noe GTA som du kan gjøre alt med FarCry grafikk. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 hmm, Noe GTA som du kan gjøre alt med FarCry grafikk. eller bedre enn farcry, siden grafikken der ikke holder mål lengre enn noen måneder framover nå Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Et svært realistisk strategi-spill. Generals har fortsatt et stykke igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 UFO: Enemy Unknown med bedre lyd og grafikk Pah. Grafikk og lyd kan godt være den samme. Så lenge de hadde laget en ny historie, et par nye våpen/aliens, samt et tonn med gøye ting å forske frem, så hadde jeg vært i skyene. Se på UFO: Aftermath, en liksom-oppfølger til UFO-serien.. helt tragisk. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Enig der psilocybe! Men mitt drømmespill nr1 ville vært en remake av Daggerfall med Morrowind motoren.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå