And.rs Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva er ditt drømmespill? og hva går det ut på? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det må vere et spill der man kan jøre alt ! skate,sykle kjøre bil,motorsykkel masse oppdrag style bila og lingnende.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sånn som GTA? GTA online, det hadde vært drømmespill. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Online er jo kommet ut men det er bare sånn beta dritt som bare funker når det vil det men et helt nytt liksom me mye bedre grafikk! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det må vere et spill der man kan jøre alt ! skate,sykle kjøre bil,motorsykkel masse oppdrag style bila og lingnende.. Det er vell kanskje slik spillene blir om et par år får vil håpe Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Final Fantasy VI/IX 2. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 På pc synes jeg at battlefield vietnam er veldig bra. Men det spillet jeg liker aller best er syphon filter, dette er et veldig bra spill, med en veldig bra historie synes jeg. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Et spill hvor man hadde TOTAL frihet. Man kunne gjøre alt man kan gjøre i det virkelige liv. Spille gjennom et liv som en person, tiden må jo selvfølgelig gå litt fortere da Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Online er jo kommet ut men det er bare sånn beta dritt som bare funker når det vil det men et helt nytt liksom me mye bedre grafikk! Har spilt Vice City online, det er meget tøft.. bare man setter seg inn i hvordan det fungerer så er det tøft..! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 System Shock III... Enkelt og greit! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Denne tråden finnes allerede her. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Et spill hvor man hadde TOTAL frihet. Man kunne gjøre alt man kan gjøre i det virkelige liv. Spille gjennom et liv som en person, tiden må jo selvfølgelig gå litt fortere da Det tror jeg hadde blitt SVÆRT kjedelig i lengden... Lenke til kommentar
Laman Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva er vitsen med å spille et vanlig liv? Det blir vel kjeedelig. Ninja Gaiden med bedre grafikk, våpen osv. - Det hadde sparket røv. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ultima Underworld III! Screenshot fra 2'ern: Har spilt gjennom både 1'ern og 2'ern, men begynner å bli en stund siden... Lenke til kommentar
General_Wang Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fallout 3 Enig, Fallout 3, ikke noe mer tull som de siste versjonene (Tactics, Brotherhood of Steel). Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Du spiller en tysk offiser som legger stratigier, du er med i krigen (2. verdenskrig) man kan gå over allt kjøre tanks, bil, fly og båt. og f.eks 1 oppdrag er å innvandere norge. med blucher osv.. banene på spille skulla ha vært som i virkeligheten osv.. (jeg er intrisert i krigen) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du spiller en tysk offiser som legger stratigier, du er med i krigen (2. verdenskrig) man kan gå over allt kjøre tanks, bil, fly og båt. og f.eks 1 oppdrag er å innvandere norge. med blucher osv.. banene på spille skulla ha vært som i virkeligheten osv.. (jeg er intrisert i krigen) jasså, tysk offiser din quisling! da ville jeg heller spilt alliert offiser! Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du spiller en tysk offiser som legger stratigier, du er med i krigen (2. verdenskrig) man kan gå over allt kjøre tanks, bil, fly og båt. og f.eks 1 oppdrag er å innvandere norge. med blucher osv.. banene på spille skulla ha vært som i virkeligheten osv.. (jeg er intrisert i krigen) jasså, tysk offiser din quisling! da ville jeg heller spilt alliert offiser! Ikke alle tenker like svart-hvit som deg vettu Tyskerne var mennesker de også.. Noen av sjefene dems derimot Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hvorfor i ******* har du en stor s midt i et ord? DrømmeSpillet??? Grrrr! Sorry. Drømmespillet... Må være CM4 03/04 sin evne til å holde meg til pc-en mange timer hver dag gjennom mange uker og måneder, blandet med SWG sine store planeter, flott grafikk og mange tusen spillere på en gang.. Og HL2 sitt gameplay. Også kan man jo alltids slenge inn et par fotorealistiske nakenmodeller da. Bare for morro skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå