Rescudo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg holder på med en funksjon som skal gjør alt mellom [kode] og [/kode] higlightet, gjerne med highlight_string. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg holder på med en funksjon som skal gjør alt mellom [kode] og [/kode] higlightet, gjerne med highlight_string. Noen som vet hvordan? Søk og du vil finne det lett Er ikke alt for lenge siden jeg hadde det oppe Her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=246128 Endret 7. juni 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis jeg bruker htmlspecialchars for å omgjøre html, hvordan gjør jeg det da? Altså forhindre at det inni [kode][/kode] blir "transformert"? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Evt. Direkte link til min post... EDIT: opix: vent med htmlspecialchars til etter bbcode parsing Endret 7. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 jorgenindahouse: da blir jo f.eks. <div> til <div>, og da fungerer jo ikke den phpgreia di uansett. Gikk fint da jeg fjerna htmlspecialchars, men vil liksom utelukke muligheten til å injeksere html og annet fy-fy. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 kan du ikke bare bruke strip_tags til det da? Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Da "stripper" ( ) den jo vekk alt som blir generert av bbkodene, og så er jeg like langt... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) da stripper du først, og bruker bbcode parseren etterpå da Endret 9. juni 2004 av LoS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå