halvardm Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg skal ha en skal ha noen linker litt lengre ned en det de er. 20 px eller noe... Hvordan skal jeg skrive det i CSS ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) .noe { padding/margin-top: 20px; } ? EDIT: Dumme PC Endret 7. juni 2004 av PT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Husk at vi har webcafeen og #WDS @ Undernet på IRC Endret 7. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Husk at vi har webcafeen og #WDS @ Undernet på IRC Vil si at det er bedre å stille relaterte spørsmål i forumet, så svaret blir tilgjengelig for flere. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg mener dette hadde vært lettere på webcafeen. Mye raskere svar og, tror jeg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg mener dette hadde vært lettere på webcafeen. Mye raskere svar og, tror jeg. Exactly my point. Bare slang inn litt reklame for #WDS også Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg synes #WDS burde være litt reservert for "the hard core", siden det mer eller mindre er et fristed for folk som skal ha hjelp til altmuligrart. Greit å kunne slappe av å snakke rart der... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja, for der inne blir det pratet om veldig mye rart Men kanskje vi skal "holde oss til topic" i denne tråden, eller la den "dø"... Skomaker har fått svar på spørsmålet sitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå