SveinungB Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Har en Canal Digital (kabel) dekoder, men har den ikke innstilt på riktig frekvens. Noen som vet hvor jeg kan finne denne frekvensen? Postnummeret er 2407 om dette har noe å si... Endret 7. juni 2004 av Audiophil Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Parabol eller kabel-tv? Kanskje du finner noe her inne et sted? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 En ide kan være å kontakte Canal Digital kundservice eller oppsøk hjemmesida på www.canaldigital.no Tlf 06090 linje 1 kabel, 2 Qam kabel nett, 3 parabol mail [email protected] Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 En ide kan være å kontakte Canal Digital kundservice eller oppsøk hjemmesida på www.canaldigital.no Tlf 06090 linje 1 kabel, 2 Qam kabel nett, 3 parabol mail [email protected] Tro meg, har prøvd! Flere forsøk med korridorliknende menyer førte til en dead-end hvor det ringte og ringte til linja ble brutt fra dems side. :thumbdown::thumbdown:Morsomme var at underveis ble jeg spurt om jeg ville bli oppringt av Canal Digital etter samtalen for å svare på spørsmål angående telefonkundeservice'n dems! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Denne tråden er eldgammel men siden CD har byttet frekvenser på en bøtte kanaler og det er lite eller ingen hjelp og få hos CD supporten hvis man har en gammel mottaker så kan dere finner frekvenslista her. Velg "Service and frequency charts for Telenor/UPCDirect/DigiTV 1W,Viasat 4.8E,BSkyB 28.2" og "Nordig channel list Norway" så får dere opp full frekvensliste med NID og TID som er essensiellt for gamle Force mottakere. TID= Stream ID og NID = Network ID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå