_winky_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Har lyst på en ny spiller med både VHS og DVD.. Den bør helst vere så billig så mulig... Gjerne sonefri, men dette blir vel fryktelig dyrt, eller?? Noen som har noen forslag til hva jeg kan kjøpe?? Endret 7. juni 2004 av _winky_ Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Link til en på Elkjøp Bra og billig kombi VHS/DVD spiller. Lenke til kommentar
_winky_ Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Blir det fryktelig dyrt vist jeg skal ha sonefri DVD spiller...??? Lenke til kommentar
striky Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) F.eks. denne til under 2000,- Denne er svært enkel å gjøre sonefri bare ved hjelp av fjernkontrollen, oppskrift til dette finner du her Endret 7. juni 2004 av striky Lenke til kommentar
_winky_ Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Den var jo rett og slett genial... tror jeg kjøper den... det er vel ikke noe å lure på!?!? Er det foresten noen hake ved å gjøre den sonefri?? vist noe går galt eller noe slikt.. synest det virket litt risikabelt.. Endret 8. juni 2004 av _winky_ Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har prøvd flere Samsund DVD-spillere, og kvaliteten på bilde og lyd har vært god. Men jeg har ikke prøvd denne kombispilleren. Hadde jeg sett etter det samme som deg, hadde jeg nok gått for denne ja. Lenke til kommentar
striky Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er 99.99 % av tilfellene ingen hake ved å gjøre spilleren sonefri, så lenge du følger oppskriften og ikke endrer på eventuelle andre systeminnstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå