Silent Copper Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hei hei!! noen som veit om en bra forhandler på moped,, eller et bra bruktmarked.. bortsett fra autodb.no.. eller er det noen her som skal selge en tsx?? noen som veit om et bra kjøp av en tsx et sted? æsj og æsj..finner ikke den perfekte..hhee.. Lenke til kommentar
scaleo2k Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 tsx er over alt......men det er vanskelig æ finne den rette..... har skjøl lett etter tsx!!!! men du må bare stå på!!! prøv : www.finn.no Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 det spørs hvor du bor???? det ligger en bra butikk i oslo, kjøpte jeg crossern min. han bestiller inn nye mopeder og cross ligger i ensjø ride heter butikken.. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) les før du skriver da hølands_gutt TSX den er ut av produksjon for lenge sia, tror det er snakk om nesten fire år her jeg Endret 5. juli 2004 av Izor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå