hifiman Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tenkte Jeg skulle bestille meg et tv-kort fra databutikken.com Men det stod at frakt prisen ble 170 kr!!! Noen flere som opplevd å måtte betale mye frakt hos databutikken.com ???? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Databutikken har for tiden fraktfrie leveranser ved kjøp over 500,-. I forbindelse med sitt 3 års jubileum. Du må likevel betale rundt 50 kroner i gebyr til posten tror jeg. Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg vet det, men når du bestiller varer under 500 kr så må du betale veldig mye... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sendes i fra danmark tror jeg.. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har du noe annet enn dine ord som sier dette? Jeg mener å huske at alle pakkesporingsnummerene mine som kom fra databutikken sluttet på dk! .... Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sakset fra http://www.databutikken.com "Vår verksamhet bedrivs på en gammal lantgård från 1841 - en inte helt vanlig placering för ett företag i IT-branschen. Fastigheten omfattar en total yta av 35.000m2, och sedan gården övertogs av oss har den anpassats helt för vår verksamhet. Alla leveranser, även till Norge och Danmark, sker från gården, och närheten till Malmö och Öresundsbron med endast dryga 30 minuters bilväg från Köpenhamn placerar oss nära händelsernas centrum." Navn mot markedet (Sverige): DatorButiken.com Org.nr: 556577-2547 Momsreg.nr: SE556577-254701 Styrets sete: Staffanstorp Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tenkte Jeg skulle bestille meg et tv-kort fra databutikken.com Men det stod at frakt prisen ble 170 kr!!! Noen flere som opplevd å måtte betale mye frakt hos databutikken.com ???? Like dyr frakt på de fleste it butikkene på nett Lenke til kommentar
mungo Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Betal med Visa e.l. så slipper du oppkravsgebyr. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tenkte Jeg skulle bestille meg et tv-kort fra databutikken.com Men det stod at frakt prisen ble 170 kr!!! Noen flere som opplevd å måtte betale mye frakt hos databutikken.com ???? er samme prisen det omtrent som du må betale fra omtrent alle andre nettbutikker. Posten skal ha sitt veit du. løsning: betale med visa så sparer du litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå