Gå til innhold

Hva synst dere om siden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den siste du viste her var veldig tøff jeg, du har iallefall talentet iorden. :yes:

Som allerede sagt er menyen litt forsvinnende, og bør kanskje utheves mer. Muuulig fargen på den røde nyhetsboksen også kunne blitt brukt som tekstfarge i menyen. Skader ikke å prøve. :hmm:

Tror også jeg ville kjørt hvit bg på alt rundt, ikke den grå som er nå. Kanskje bare meg...

Desginet er veldig enkelt, innehoder lite detaljer, men det synes jeg ikke gjorde noe i det hele tatt. Dette var i mine øyne vakkert. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg synes den siste du viste her var veldig tøff jeg, du har iallefall talentet iorden. :yes:

Som allerede sagt er menyen litt forsvinnende, og bør kanskje utheves mer. Muuulig fargen på den røde nyhetsboksen også kunne blitt brukt som tekstfarge i menyen. Skader ikke å prøve. :hmm:

Tror også jeg ville kjørt hvit bg på alt rundt, ikke den grå som er nå. Kanskje bare meg...

Desginet er veldig enkelt, innehoder lite detaljer, men det synes jeg ikke gjorde noe i det hele tatt. Dette var i mine øyne vakkert. :w00t:

Ok jeg har droppet menyen og tenker å lage noen divs med :hover på området under news delen :)

Lenke til kommentar

Man bruker ikke Times New Roman på nettsider, ever! Det lyser amatør ut av den fonten på nett. Man bruker sans serif fonter på alle digitale media av den enkle grunn at den er lettere å lese og er ment for dette formatet mtp at oppløsning etc kan vanskeliggjøre lesingen. Skift derfor ut TNR med en sans serif font.... (eks. arial, helvetica, trbuchet, whatever, ikke times new roman (serif fonter). Serif er for papirformat da de er lettere å lese der, mens sans serif er for digitale medier, fordi dem er lettere å lese der...

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...