|-Phyro-| Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja, hva synst dere om siden min? Saks Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 En saks? ja... hva kan man si om den? ellers var den helt ok. litt kjedelig. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) En saks? ja... hva kan man si om den? ellers var den helt ok. litt kjedelig. kansje den er litt kjedelig ja, skal se hva jeg kan gjøre med det, får sikkert trykt inn noe under News: boksen Endret 7. juni 2004 av |-Phyro-| Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg synes den var ganske bra. Digget den logoen i venstre øvre hjørne ihvertfall. Få i litt mer tekst, og legg i litt innhold i meny og footer. Blir lettere å se hvordan den endelige siden blir da. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg synes den var ganske bra. Digget den logoen i venstre øvre hjørne ihvertfall. Få i litt mer tekst, og legg i litt innhold i meny og footer. Blir lettere å se hvordan den endelige siden blir da. Tror at #footer skal vere tom for tekst, men jeg har ikke bestemt meg enda... er det så mye som egner seg å vere der da? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 En liten copyright-notis og hvem som har laget siden? Hvis du har dynamisk innhold kan du ta med sidegenereringstid og en basic besøksteller. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kanskje en litt mørkere rød farge? tror det ville hjulpet siden litt. og logoen likte jeg ikke men smak og behag Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvilket språk er det du skriver? Har sett at flere og flere sider her inne på hw.no er på det samma språket. Fatter ikke en dritt Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Har lagt til litt tekst på siden nå Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hvilket språk er det du skriver? Har sett at flere og flere sider her inne på hw.no er på det samma språket. Fatter ikke en dritt er Latin.... litt Lorem Ipsum Endret 7. juni 2004 av galskapen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvilket språk er det du skriver? Har sett at flere og flere sider her inne på hw.no er på det samma språket. Fatter ikke en dritt Lorem ipsum. www.lipsum.com Tror det er latin. Det er bare for å fylle opp, for å se hvordan siden vil bli seendes ut. Mr.Berg out. Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hvilket språk er det du skriver? Har sett at flere og flere sider her inne på hw.no er på det samma språket. Fatter ikke en dritt Det er Lorem Ipsum sjekk www.lipsum.com så fatter du litt Endret 7. juni 2004 av |-Phyro-| Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg hvertfall syntes den er litt for rosa enda:P og øverst til venstre kom det noe rare greier:P og logoen da.. trenger du egentlig den? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Phyro: www.lipsum.com , ikke www.ipsum.com ... Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Phyro: www.lipsum.com , ikke www.ipsum.com ... Edit knappen fungerer den Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg hvertfall syntes den er litt for rosa enda:P og øverst til venstre kom det noe rare greier:P og logoen da.. trenger du egentlig den? hmm, hva kom opp? screenshot kansje? hvilken browser bruker du? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ganske døll, egentlig. Saksen var skvisjet flat, og passet ikke særlig bra inn i layouten. Ja, også er det et BMP-bilde du har lagt ut, ikke JPG. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Snakk om bra respons på spørsmålet mitt. 4 svar på 4 min HW.no Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det ikke noen som har nevnt det faktum at han bruker Times ?! vel ... da gjør jeg det ... GUTT ! bytt ut times ! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) EJg bruker IE og Opera og siden er nesten ROSA ta enda mørkere RØD! og de 2 "boksene" menyen og footeren har ikke samme farge..... Endret 7. juni 2004 av mad2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå