Mima Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei! Jeg får en blåskjerm med masse tall og skrift på når jeg prøver å klokke cpuen lengre. Hvorfor kommer det og går det ann å fjerne det ? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Tipper det er fordi minnet ditt ikke tåler mer! Still på DRAM-ratioen. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 hvordan gjør jeg det ? Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Der hvor du kan velge 1:1, 5:4 osv ved ram installinger. Husker ikke helt hvor og hva det heter. Det er for å forandre forholdet mellom fsb og ram hastighet? Ved 1:1 er ram hastigheten fsb x 2. Så er det opp til deg å finne ut hvor mye rammen tåler. Lenke til kommentar
kristian_e Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 det samme skjedde med meg også...det viste seg at ramma mine var for svake.. Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Kan være lurt å sette til 5:3 og høye timings, slik at det ikke er det som stopper deg når du klokker Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvis det kommer det, så har du klokket for mye prøv å gi den litt mere strøm på hovedkortet.. min står på 1.75V å litt mer på RAM'en 0..min står på 2.9V Lenke til kommentar
Mima Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 hvor mye mer burde jeg gi hket ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå