Gå til innhold

Trenger et A64 hk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville ha valgt Epox EP-8KDA3+! Den er en testvinner og slo MSI K8N NEO PLATINUM i denne testen.

Men dette er bare én test. Vent til du ser flere tester. Forskjellene er jo alltid minimale når man tester forskjellige hovedkort med samme CPU og RAM. Gjør som du selv vil. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Forskjellene er jo alltid minimale når man tester forskjellige hovedkort med samme CPU og RAM. Gjør som du selv vil. Smaken er som baken.

Overklokking, tilleggsfunksjoner, layout, ytelse og bundle kan faktisk skille veldig mye mellom hovedkortene. Tester viser sånn ca. hva du kan forvente deg av produktet, noe man ikke får når man ikke leser tester.

Lenke til kommentar

Jeg venter på prisen på 939-CPUene, om den blir "uoppnåelig", velger jeg Epox-kortet og en 3200+. Foreslår at andre også venter litt, det kan være mye performance å tjene på et slikt valg, tenker bl.a. på doble minnekanaler, samt oppgraderingsmuligheter ved kjøp av socket 939. Hovedkortene annonsert hittil ser ikke veldig dyre ut, omtrent samme prisklasse som på s754, så jeg ser ikke poenget i hast-kjøp nå.

Lenke til kommentar
Jeg venter på prisen på 939-CPUene, om den blir "uoppnåelig", velger jeg Epox-kortet og en 3200+. Foreslår at andre også venter litt, det kan være mye performance å tjene på et slikt valg, tenker bl.a. på doble minnekanaler, samt oppgraderingsmuligheter ved kjøp av socket 939. Hovedkortene annonsert hittil ser ikke veldig dyre ut, omtrent samme prisklasse som på s754, så jeg ser ikke poenget i hast-kjøp nå.

Mange som ikke orker å vente til høsten med å kjøpe 939 baserte hk og cpu, da de sikkert enda da er rimelig dyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...