DooBler Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg trenger da et hk til A64. Hva er det beste som man får kjøpt. Tenker da på nForce3 250gb kortene. Har sett litt på disse :Epox EP-8KDA3+ MSI K8N NEO PLATINUM Chaintech ZNF3-250GB PRO ZENITH . Kom gjerne med andre forslag Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg ville ha valgt Epox EP-8KDA3+! Den er en testvinner og slo MSI K8N NEO PLATINUM i denne testen. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg ville ha valgt Epox EP-8KDA3+! Den er en testvinner og slo MSI K8N NEO PLATINUM i denne testen. Men dette er bare én test. Vent til du ser flere tester. Forskjellene er jo alltid minimale når man tester forskjellige hovedkort med samme CPU og RAM. Gjør som du selv vil. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Forskjellene er jo alltid minimale når man tester forskjellige hovedkort med samme CPU og RAM. Gjør som du selv vil. Smaken er som baken. Overklokking, tilleggsfunksjoner, layout, ytelse og bundle kan faktisk skille veldig mye mellom hovedkortene. Tester viser sånn ca. hva du kan forvente deg av produktet, noe man ikke får når man ikke leser tester. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Epox kortet fikk golden editors choice i den testen over.. Skal kanskje kjøpe den Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 kjøp et slikt her er en Det var snakk om 250gb og ikke vanlig 250, Epox eller msi ville jeg ha valgt da jeg har lest positive tester om begge, det kan sies at layouten på msi kortet er litt rotete med tanke på strøm (atx) kontakten og floppy og sata.test av msi kortet Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg venter på prisen på 939-CPUene, om den blir "uoppnåelig", velger jeg Epox-kortet og en 3200+. Foreslår at andre også venter litt, det kan være mye performance å tjene på et slikt valg, tenker bl.a. på doble minnekanaler, samt oppgraderingsmuligheter ved kjøp av socket 939. Hovedkortene annonsert hittil ser ikke veldig dyre ut, omtrent samme prisklasse som på s754, så jeg ser ikke poenget i hast-kjøp nå. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg trenger da et hk til A64. Hva er det beste som man får kjøpt. Tenker da på nForce3 250gb kortene. Har sett litt på disse :Epox EP-8KDA3+MSI K8N NEO PLATINUM Chaintech ZNF3-250GB PRO ZENITH . Kom gjerne med andre forslag Du kan kjøpe mitt Gigabyte K8N for 400kr. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg venter på prisen på 939-CPUene, om den blir "uoppnåelig", velger jeg Epox-kortet og en 3200+. Foreslår at andre også venter litt, det kan være mye performance å tjene på et slikt valg, tenker bl.a. på doble minnekanaler, samt oppgraderingsmuligheter ved kjøp av socket 939. Hovedkortene annonsert hittil ser ikke veldig dyre ut, omtrent samme prisklasse som på s754, så jeg ser ikke poenget i hast-kjøp nå. Mange som ikke orker å vente til høsten med å kjøpe 939 baserte hk og cpu, da de sikkert enda da er rimelig dyre. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm, mitt Chaintech VNF3-250 Zentih Value er kongebra, de har det på hovedkort.no, og kjører min 3000+ @ 2.4ghz Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hmm, mitt Chaintech VNF3-250 Zentih Value er kongebra, de har det på hovedkort.no, og kjører min 3000+ @ 2.4ghz Samme her:D Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vil anbefale deg Epox-kortet; testvinner, samt ryddige og stabile kort. Obs; det har ei firewire..... Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hva skal vi egentlig med firewire? Hva er dette? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Hva skal vi egentlig med firewire? Hva er dette? greit å ha, raskere overføring enn USB2, klarer 400mbit / 800mbit (hvis jeg ikke bommer) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 EPoX EP-8KDA3+. Er på lager hos komplett.no nå 3 stykker igjen! Lenke til kommentar
DooBler Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Er det noen som vet om det er noen stor forskjell på Epox EP-8KDA3J og Epox EP-8KDA3+ ? Takker for alle svar hittil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå