Gå til innhold

TES: er det noen som faktisk kjøper våpen og utstyr?

Anbefalte innlegg

nå har jeg startet min 4 karakter, og vær gang jeg skal ha noe våpen eller rustning, tar jeg bare å sniker meg til litt utstyr.

hvorfor bruke masse penger på det, når man bare kan ta det, uten å bli sett.

pleier dere å kjøpe utstyr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, det spørs jo på hvordan char en din er det. Jeg bestemte meg for å værra en dum og ærlig orc, derofr stjeler jeg bare fra dungeons. Ser jeg no i en butikk som jeg liker(ikke ofte) så kjøper jeg den.

Har begynt på nytt med ein tyv, men hakke nok sneak tell at det er effectivt enna da.

Lenke til kommentar

Kjøpe utstyr? næh, vil ikke si det ^^

Dog, penger er ikke noe problem om man lager egne potions ^^ er det noe jeg vil ha, bytter jeg det mot noen dyre potions.

våpen er ikke noe problem heller, om man kan styrke egen IQ med potions for så å integrere en liten djevel i hvilket som helst svakt våpen :-P blir djevelsk bra dette :-P

Lenke til kommentar

Kjøper ofte utstyr, men det varierer veldig fra character til character. Blir ofte litt for lett hvis du stjeler de våpnene som ligger nærmest klar til deg i begynnelsen av spillet. Har derimot aldri spilt en character som har vært imot looting av smuglere og tombs, men det hadde jo vært en spennende vri. Når jeg kommer til en høyere level så blir det som oftest mindre kjøping, rett og slett fordi at characteren har massiv tilgang til våpen fra forskjellige fiender, som i tillegg er MYE bedre.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper som oftes altid. Jeg liker å spille snille personer, helst litt små skrudde magikere. Og hvis man spiller snill, så må man jo kjøpe ting, og helst ikke prute så mye, for da snylter man jo på de man handler av.

Dette er ett rpg, så da må man rollespille litt. (trur dette henger igjen etter all D&D spillinga jeg driver med).

Lenke til kommentar

Samme her...leste masse tutorials om hvordan level'e fortest mulig og blablabla, men når jeg faktisk begynte å spille skikkelig glemte jeg nesten av level'inga annet enn hva slags ting jeg skulle sette multiplier på hver gang det poppa opp..

Best å spille sånn..ikke bare tenke på å bli best mulig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Man trenger ikke å kjøpe våpen. Kanskje det første våpenet man skal ha i spillet, men ellers finner man det fint selv. Er et Guard Tower i Balmora der det ligger et sverd på toppen av et skap, det er det beste sverdet helt i begynnelsen, men det står en vakt 2 cm unna, så det kan være litt vrient å få tak i, men med mange nok forsøk bør det gå. Rett ned trappen i samme tårn er det dessuten en sak som henger på veggen med masse våpen. Det skulle være nok våpen til å begynne med, uansett hvilken type våpen du vil ha. Etter det finner du bedre og bedre.
Lenke til kommentar

det er en bonde på en av plantasjene nord for pelagiad eller hva det når heter som har et daedric samurai sverd, tar gyseligt med skade til å vere i starten av spillet.. er vel verdt 60k og? Ingen oppdager deg om ein dreper han heller...

pleier å gå rett dit, booste meg opp med all slags drikker og prøve xxx antall ganger så får jeg det til slutt :innocent:

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar

KJøper ikke våpen nei... di beste våpnenen ligger for det meste og slenger...

Kjøper aldrig et våpen, bruker LonSwordet som han trolmannen som detter ned fra himmelen nord, nord- øst for Seyda Neen

Endret av ludvig
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
det er en bonde på en av plantasjene nord for pelagiad eller hva det når heter som har et daedric samurai sverd, tar gyseligt med skade til å vere i starten av spillet.. er vel verdt 60k og? Ingen oppdager deg om ein dreper han heller...

pleier å gå rett dit, booste meg opp med all slags drikker og prøve xxx antall ganger så får jeg det til slutt 

Noen som gidder å gi en bedre beskrivelse av hvor han er? hadde hatt litt lyst på det sverdet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...